Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

Τα αίσχη της εγγονής του τέως Βασιλιά. Προκλητική φωτογραφία της που φυλάει στο στόμα φίλη της

σχόλιο Γ.Θ : Αν είχαμε μοναρχία, η δεσποινίς θα είχε σειρά και δικαίωμα διαδοχής στο να κυβερνήσει την Ελλάδα.
Τον πιο τέλειο και σπουδαίο βασιλιά και αν έχει ένας λαός, κανείς δεν μπορεί να του εγγυηθεί για τους απογόνους του. Αυτό από μόνο του καθιστά την μοναρχία ελαττωματική ως πολίτευμα όπως φυσικά και την αντιπροσωπευτική ψευτοδημοκρατία Δυτικού τύπου

Η κόρη της Μαρί Σαντάλ και του Παύλου, Μαρία Ολυμπία, ανέβασε πρόσφατα μια φωτογραφία της στο instagram και προκάλεσε τα αρνητικά σχόλια αρκετών διαδικτυακών της φίλων, καθώς φαίνεται να φιλάει στο στόμα τη φίλη της, Έλα Ρίχαρντς, στα παρασκήνια επίδειξης μόδας.

Η εγγονή του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου βρέθηκε στις πρώτες σειρές της πασαρέλας του Michael Kors στη Σαγκάη και η εντυπωσιακή της εμφάνισή δεν είναι αυτή που τελικά έκλεψε τις εντυπώσεις.

Η φωτογραφία που ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό της στο instagram βρέθηκε στο στόχαστρο των 120.000 followers της. Αρκετοί της έγραφαν ότι δεν της ταιριάζει να είναι προκλητική και τη ρωτούσαν για ποιο λόγο ανέβασε μια τέτοια εικόνα.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία ανέβηκε λίγο μετά το τέλος της διοργάνωσης όπου συμμετείχε και η φίλη της.



Πηγή

20 σχόλια:

  1. Kolópedo, opos kai ta alla vassilópoula tis Europis. Na min kyvernísoune poté, oute pappoús, oute Pavlos, oute autó to kakomathiméno tsoglanokóritso. Avassíleuto praxikópima, typou 21 Aprili, einai to oti preppi gia Ellada (an oxi kai Pángalo gia tin María Olympía), i amma thes dimikratía: typou Venizelou kai Megáli Idéa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ americanos 10:44 :

    Διαβασε και καμμια προφητεια...

    Δεν θα κυβερνησει κανεις τους : Ο Ελληνικος Λαος θα ζητησει να ελθει ο τεως, ο Κωσταντινος, ΩΣ ΚΡΙΤΗΣ, αναμεσα στο πολιτικο συστημα... Ετσι εχει πει ο Αγιος Παισιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Παίσιος το είπε;; σε ποιό βιβλίο και ποιά είναι η επώνυμη μαρτυρία;; μήπως το διαδίδουν αυτοί που θέλουν αυτά που θέλουν;; γιατί και για τον Γράψα διαβάζαμε διάφορα αλλά στο δημοψήφισμα ήταν υπέρ του ναι στην ΕΕ, η μικρή είναι η νέα Πάρις Χίλτον τί ακριβώς πρόσφερε η βασιλική οικογένεια στην χώρα μας εκτός από φωτογραφίες χλιδής και καλοπέρασης;;;

      Διαγραφή
    2. Νὰ μιὰ μαρτυρία Ἀνέστη Μαυροκέφαλου (ὑπάρχουν κι ἄλλες) σὲ συνέντευξη ποὺ μιλᾶ ὁ ἴδιος https://www.youtube.com/watch?v=7U1uKqkGypk

      ἀπὸ 33.10 ἕως 35.10

      Διαγραφή
    3. Αλεξάνδρα Ιωάννου1 Δεκεμβρίου 2017 - 12:06 μ.μ.

      Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έρθει ως βασιλιάς. Μπορεί να βρεθεί σε θέση εκλεγμένου. Έτσι θα γλυτώσουμε και την σαπίλα της βασιλικής αυλής...

      Διαγραφή
  3. ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ26 Νοεμβρίου 2017 - 1:17 μ.μ.

    Ο θεσμός της βασιλείας στην Δύση έχει υποστεί τον εκφυλισμό όλων των θεσμών της Δύσης, οπότε τέτοια θεάματα είναι αναμενόμενα...

    Να γιατί επιμένω προσωπικώς στο ΡΩΜΕ'Ι'ΚΟ ( = "Βυζαντινό" ) πρότυπο διακυβερνήσεως που βασιζόταν σε μια διαφορετική αντίληψη περί βασιλείας.

    Στο Βυζάντιο ο Βασιλεύς/Αυτοκράτωρ νομιμοποιείτο ΜΟΝΟΝ εφόσον είχε την έγκριση του Στρατού, της Εκκλησίας και του Λαού ( Συγκλήτου ).

    Η υπερτάτη όμως νομιμοποίηση του Βασιλέως προερχόταν από τον ίδιο τον Θεό, και ΜΟΝΟΝ εφόσον ο Βασιλεύς κυβερνούσε σύμφωνα με το θέλημα του Θεού.

    Σε αντίθετη περίπτωση ο Στρατός, η Εκκλησία και ο Λαός είχαν το δικαίωμα και την υποχρέωση να τον ανατρέψουν.

    Φυσικά και στο Βυζάντιο υπήρξαν δυναστείες κληρονομικές, αλλά διατηρήθηκαν μόνον εφόσον είχαν την γενικότερη συναίνεση που αναφέραμε.

    Έτσι εξηγείται η απίστευτη μακροβιότητα της Ρωμανίας (1100 έτη) παρά τις αμέτρητες εσωτερικές και εξωτερικές περιπέτειες.

    Αυτό το σύστημα ΔΕΝ ταυτίζεται με την "συνταγματική" μοναρχία Δυτικού τύπου, ούτε με την απόλυτη δεσποτεία Ανατολικού τύπου.

    Το Βυζαντινό σύστημα είναι διαφορετικό και μοναδικό κατά το ότι η συναίνεση Βασιλέως - Στρατού - Εκκλησίας - Λαού προέρχεται εκ των άνω, δηλαδή από τον ίδιο τον Θεό.

    Το σύστημα δηλαδή είχε μια εξωανθρώπινη/υπεριστορική ιδεολογική θεμελίωση, και το Κράτος της Ρωμιοσύνης εθεωρείτο η επί Γης προσπάθεια επιβολής του θελήματος του Θεού.

    Μια τέτοια αντίληψη περί βασιλείας δεν έχει φυσικά καμιά σχέση με τους σημερινούς εκφυλισμένους δήθεν εκπροσώπους της και με τον σημερινό γενικότερο εκφυλισμό και ξεπεσμό κάθε γνήσιας Μεταφυσικής Ιδέας.

    Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το Βυζαντινό σύστημα διακυβερνήσεως προσπαθεί σήμερα να εφαρμόσει στην Ρωσία ο Βλαδίμηρος Πούτιν με την στενή συνεργασία Ηγέτη/Στρατού/Εκκλησίας/Λαού, μακριά από Δυτικού τύπου ψευτοδημοκρατικές φαντασιώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαμε και βασιλιάδες στο Βυζάντιο που ήταν χειρότεροι και από την δυναστεία Παπαρανδρέου. Το Βυζάντιο δεν μεγαλούργησε λόγο πολιτεύματος αλλά και το πολίτευμά του αυτό δεν ήταν δική του πατέντα. Ήταν της Ρώμης. Η μοναρχία, τις περισσότερες φορές, ήταν βαρίδι για το Βυζάντιο.

      Διαγραφή
    2. ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ26 Νοεμβρίου 2017 - 3:30 μ.μ.

      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω αγαπητέ μου.

      Λες ότι το Βυζάντιο δεν μεγαλούργησε λόγω πολιτεύματος αλλά δεν μας λες γιατί μεγαλούργησε...

      Το πολίτευμα είναι ένας από τους βασικούς λόγους ακμής ή παρακμής ενός κράτους.

      Ξεκινάμε λοιπόν από το απλό και αναμφισβήτητο γεγονός ότι το Βυζάντιο υπήρξε μακράν το μακροβιότερο Κράτος της Ιστορίας.

      Το αμφισβητείς αυτό ;;

      Κάποιος λόγος λοιπόν θα υπήρξε για την απίστευτη αυτή μακροβιότητα, και ένας πολύ βασικός λόγος ήταν ακριβώς η πολιτειακή του οργάνωση.

      Συμφωνώ ότι υπήρξαν και στο Βυζάντιο βασιλείς πολύ κακοί, αλλά το σύστημα ήταν δομημένο έτσι ώστε η αναξιότητα ενός προσώπου να μην θέτει σε κίνδυνο την ύπαρξη του Κράτους.

      Αυτό προσπαθώ να δείξω στο σχόλιό μου.

      Βεβαίως οι θεσμοί του Βυζαντίου προέρχονταν από την Ρώμη, αλλά στο Βυζάντιο εξελίχθηκαν και πήραν τελείως ιδιάζουσα μορφή.

      Διαφωνώ επίσης μαζί σου στο ότι η μοναρχία ήταν βαρίδι για το Βυζάντιο.

      Αντιθέτως, η μεγίστη ακμή του Βυζαντίου υπήρξε κατά τις εποχές όπου η βασιλεία ήταν ισχυρή και λειτουργούσε με τον τρόπο που περιέγραψα.

      Η μορφή του Ηγεμόνα που κατέχει την εκ Θεού νομιμοποίηση προκαλεί θλίψη συγκρινόμενη με τους γελοίους, αθέους και κοσμικούς δυτικόδουλους κοινοβουλευτικούς σαλτιμπάγκους της εποχής μας.

      Σήμερα έχουμε 153 τυχάρπαστους -αλλά "εκλεγμένους" από τον "κυρίαρχο" λαό - που αποφασίζουν την εκχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας, τους γάμους ομοφυλοφίλων, την ισλαμοποίηση της χώρας κλπ κλπ.

      Είναι όμως "νόμιμοι" εφόσον είναι εκλεγμένοι, έτσι δεν είναι ;;

      Αυτό μας λέει η βίβλος του δυτικόφερτου κοινοβουλευτισμού.

      Εγώ όμως μιλάω για την έννοια του Ηγέτη που είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ έναντι Θεού και Λαού.

      Και αυτό το Ιδεώδες - με όλα τα ελαττώματα και τις ατέλειές του - προσεγγίστηκε στο Βυζάντιο περισσότερο από οπουδήποτε αλλού.

      Τέλειο πολίτευμα δεν υπάρχει, διότι ο άνθρωπος είναι ον ατελές και πεπερασμένο.

      Διαγραφή
    3. Ναι αλλά μόνο όταν κατάλαβε ότι μόνο χωρίς αυτό του δυτικού τύπου πολίτευμα θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στο δυτικό φθόνο τότε μόνο άρχισε πάλι να ανασυγκροτείται. Βλέπε Ιωάννης Βατάτζης.

      Διαγραφή
    4. Λουκάς Παπαδημητρίου26 Νοεμβρίου 2017 - 7:14 μ.μ.

      Η μοναρχία θα είναι το πολίτευμα του αντιχρίστου αγαπητέ. Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί σε περίπτωση επιβολής της μοναρχίας ουδέν λάθος αναγνωρίζεται από το ταμείο. Και την Μαρία Ολυμπία με τα λεσβιακά φιλιά της θα έχεις και όλο το σόι της και θα σου λένε ότι είναι ελέω Θεού βασιλείς.

      Διαγραφή
    5. Ελάχιστοι βασιλιάδες έγιναν Άγιοι στο Βυζάντιο. Στα 1123 χρόνια είναι πολλοί λίγοι. Οι σκάρτοι ήταν σαφώς περισσότεροι. Αν θέλεις να τους παραθέσουμε έναν προς έναν. Το Βυζάντιο ήταν Μεγάλο λόγο της Ορθοδοξίας, όχι λόγο του πολιτεύματος. Είναι γνωστές οι φιλομοναρχικές σου θέσεις αλλά πρέπει να σταματήσεις να το βλέπεις πεισματικά ότι αυτό είναι το πολίτευμα και τίποτα άλλο.

      Διαγραφή
    6. ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ26 Νοεμβρίου 2017 - 8:22 μ.μ.

      Δηλαδή η Ορθοδοξία και το Πολίτευμα ήταν διαχωρισμένα στο Βυζάντιο ;;

      Υπήρχε δηλαδή διαχωρισμός Κράτους - Εκκλησίας ;;

      Από όσα γνωρίζω η ενθρόνιση των Αυτοκρατόρων γινόταν από τον Πατριάρχη στην Αγιασοφιά και ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους ήταν αδιανόητος στο Βυζάντιο.

      Επίσης έχεις παρεξηγήσει αυτά που γράφω περί μοναρχίας αγαπητέ μου.

      Μπορώ να δεχτώ και βασιλιά, και πρωθυπουργό, και πρόεδρο της Δημοκρατίας και ό,τι θέλεις.

      Επίσης ξεκαθάρισα ότι με Γλύξμπουργκ και Μαρίες-Ολυμπίες δεν έχω καμία σχέση.

      Αυτό στο οποίο επιμένω είναι το Πνεύμα της διακυβερνήσεως, το οποίο πρέπει να προέρχεται εκ των άνω - δηλαδή από τον Θεό - και όχι εκ των ανθρώπων.

      Εκεί είναι η διαφωνία μου με τον δυτικόφερτο κοινοβουλευτισμό των τυχάρπαστων που έχουμε σήμερα.

      Το νεοελληνικό κράτος ιδρύθηκε στο Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος την 1η Ιανουαρίου 1822 με το Σύνταγμα της Επιδαύρου και έτσι θέλω να παραμείνει.

      Εάν αυτό διασφαλίζεται από κοινοβούλιο, μονάρχη ή και τα δύο μαζί είναι δευτερεύον κατά την γνώμη μου.

      Παραθέτω όμως το Βυζάντιο ως ιστορικό παράδειγμα όπου η εκ των άνω νομιμοποίηση προσπάθησε να λειτουργήσει επί 1000 χρόνια και επειδή είναι το κύριο ιστορικό παρελθόν του Γένους μας ως Ελληνορθοδόξων.

      Οι άλλοι λαοί μπορούν να έχουν τα δικά τους ιστορικά προηγούμενα, αλλά εμείς έχουμε το Βυζάντιο.

      Ας μην κρίνουμε το Βυζάντιο μόνο από τις αποτυχίες του, αλλά και από τις επιτυχίες του.

      Διαγραφή
    7. Το βυζαντιο μεγαλουργουσε οταν υπηρχε πιστη στον Θεο και στην Ορθοδοξια.Δεν εχει σχεση με τον Βασιλια μονο.Προσωπικα πιστευω οτι ο θεσμος της δυναστειας ειναι οτι χειροτερο.Ας μην ξεχνάμε οτι στην παγκοσμια ιστορια πολλοι διανοητικα καθηστερημενοι εγιναν βασιλεις επειδη ηταν και οι γονεις τους , οδηγοντας την χωρα τους στην καταστροφη.

      Διαγραφή
  4. ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΧΛΙΔΑ ΒΑΣΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ .ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΜΕ .ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ .ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ
    Χ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΟΛΙ.
    ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΕΠΙΖΗΤΟΥΜΕ,ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ,ΟΧΙ ΤΑΞΙΚΟ ΣΥΝΤΡΟΦΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άναρχος Θεός είναι άσχετε. Παραλληλίζεις τον κάθε ψυχοπαθή επίγειο βασιλιά με τον Ουράνιο Βασιλιά; Εσείς οι φιλομοναρχικοί θα είστε τα έρμαια του αντιχρίστου

      Διαγραφή
    2. ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ30 Νοεμβρίου 2017 - 1:35 π.μ.

      Μήπως εσύ είσαι ο άσχετος ανώνυμε 12:10...;;

      Άλλο πράγμα ο θεσμός και άλλο πράγμα τα πρόσωπα.

      Εάν πχ ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ανάξιος θα πρέπει να καταργήσουμε το Οικουμενικό Πατριαρχείο ;;

      Όλοι εδώ συμφωνούμε ότι οι Γλύξμπουργκ είναι εκφυλισμένοι και ΔΕΝ είναι Έλληνες Βασιλείς.

      Ο τελευταίος Έλλην Βασιλεύς έπεσε στα τείχη της Πόλης το 1453.

      Ή μήπως υπάρχει κάποια εντολή του Θεού που μας επιβάλλει τον κοινοβουλευτισμό και το κοσμικό κράτος ;;

      Ξεχνάς φαίνεται ότι όλοι οι Άγιοι της Ορθοδοξίας έχουν μιλήσει για τον Ορθόδοξο Βασιλέα που θα υποδειχθεί από τον ίδιο τον Θεό όταν θα έρθει το Ποθούμενο.

      Πιστεύεις μήπως ότι το Ποθούμενο θα έρθει με τους Τσιπρομητσοτάκηδες ;;

      Όσο για τα περί αντιχρίστου, μην βιάζεσαι να κρίνεις τους συνανθρώπους σου...

      Μπορεί εσύ να είσαι ήδη θύμα του αντιχρίστου και να μην το ξέρεις.

      Λίγη φειδώ λοιπόν στους χαρακτηρισμούς δεν θα έβλαπτε...

      Διαγραφή
    3. Αλεξάνδρα Ιωάννου1 Δεκεμβρίου 2017 - 12:20 μ.μ.

      Για να υπερασπιστείς την φιλομοναρχικά σου συναισθήματα μας βαπτίζεις όλους οπαδούς του κοινοβουλευτισμού. Φέρεσαι με κουτοπονηριά δηλαδή. Κανείς Ελληνορθόδοξος δεν είναι ταυτισμένος με την ψευτοδημοκρατία της Δύσης. Στο Ουρανό δεν υπάρχει πολίτευμα. Είναι επίσης κουτοπόνηρο να ταυτίζεις την Ουράνια κατάσταση με την δυναστική επίγεια μοναρχία. Αλλά αφού έχεις κολλήσει με τις μοναρχικές ιδέες να σου υπενθυμίσω ότι στο Βυζάντιο είχαμε και βασιλείς τέρατα. Χειρότερα και από τον μασονικό οίκο των Γλύξμπουργκ. Θέλεις να σου πω για τους Ίσαυρους, θέλεις για τους Παλαιολόγους, θέλεις για τους απόγωνους του Μ.Κωνσταντίνου, θέλεις για των οίκο των Αγγέλων που κάλεσαν τους σταυροφώρους; Αυτοί ήταν η πλειοψηφία των βασιλέων στο Βυζάντιο αλλά και παντού που υπήρχε βασιλεία γιατί το πολίτευμα αυτό από μόνο του δεν προωθεί τον πιο άξιο αλλά τον εκάστοτε κληρονόμο. Κοίτα να αναθεωρήσεις γιατί με πολύ αγάπη σου το λέω ότι είσαι λάθος.

      Διαγραφή
  6. να δείτε τις φωτογραφίες στο πάρτι γενεθλίων της και κάτι παράξενα καπέλα της μάνας στο πάρτι, με συμβολισμούς, σε ξένες ιστοσελίδες θα δείτε πολλές φωτογραφίες για το πάρτι της μικρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λουκάς Παπαδημητρίου1 Δεκεμβρίου 2017 - 3:33 μ.μ.

    Στις βασιλείες πρώτη προτεραιότητα είναι ο βασιλικός οίκος και μετά η Πατρίδα. Η συνέχεια - μεταμόρφωση της βασιλείας είναι ο κοινοβουλευτισμός με την ψευδεπίγραφη ταμπέλα της δημοκρατίας. Κοινοβουλευτισμός και βασιλεία είναι τόσο μα τόσο συγγενικά πολιτεύματα. Μόνο η αληθινή δημοκρατία με την προϋπόθεση ενός καλλιεργημένου λαού μπορεί να φέρει αληθινή δικαιοσύνη και να ακυρώσει τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...