Η Κίνα είναι έτοιμη να συμμετάσχει στον διεθνή αγώνα ενάντια σε όλες
τις μορφές τρομοκρατίας, τόνισε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών
της χώρας Χονγκ Λέι.
Η δήλωση του Κινέζου εκπροσώπου πραγματοποιήθηκε με την εμφάνιση των κινεζικών πολεμικών πλοίων στα ύδατα των ακτών της Συρίας, τα οποία είναι «έτοιμα» να συμμετάσχουν στην επιχείρηση ενάντια στην τρομοκρατική οργάνωση «Ισλαμικό Κράτος», αναφέρει ο ρωσικός τύπος.
«Η τρομοκρατία είναι ο εχθρός όλης της ανθρωπότητας. Η Κίνα αντιτίθεται στην τρομοκρατία σε όλες τις μορφές της και είναι έτοιμη να συνεργαστεί με την διεθνή κοινότητα, καταβάλλοντας μεγάλες προσπάθειες για την καταπολέμηση των τρομοκρατικών δυνάμεων. Η θέση της Κίνας είναι αμετάβλητη. Αν η κυβέρνηση της Συρίας το ζητήσει, οι ένοπλες δυνάμεις της ΛΔΚ θα τεθούν αμέσως στο συνασπισμό των κρατών κατά του «ισλαμικού κράτους», δήλωσε ο Χονγκ Λέι, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων ItarTass.
Ο Κινέζος εκπρόσωπος επιβεβαίωσε επίσης τις αναφορές σχετικά με την άφιξη των κινεζικών πολεμικών πλοίων στα παράλια της Συρίας, αποστολή των οποίων είναι η διενέργεια περιπολιών στην περιοχή.
Σε ανάλυση από την ιστοσελίδα μας pentapostagma.gr και με πληροφορίες του διεθνούς τύπου, οι Κινέζοι έχουν μεγάλα σχέδια για την ανατολική Μεσόγειο, συμπεριλαμβανομένης της Συρίας αλλά και φυσικά της Ελλάδος. Σιδηροδρομικά δίκτυα θα ενώνουν την Ανατολή με την Δύση.
Ειδικά, θα κατασκευασθεί σιδηροδρομική γραμμή από την Ερυθρά Θάλασσα, η οποία θα καταλήγει σε ισραηλινό λιμάνι «παρακάμπτοντας» την διώρυγα του Σουέζ. Το έργο αυτό θα υλοποιηθεί κινεζικές εταιρείες.
Το σχέδιο «One belt one road», θα δώσει στους Κινέζους την δυνατότητα να αναπτύξουν τεράστια μεγέθη στο εμπόριο τους. Το όλο εγχείρημα στηρίζεται από κινεζικούς ομίλους με 40 δις. δολάρια.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Λαϊκής Τράπεζας της Κίνας, η οποία συμμετέχει στο σχέδιο αυτό δήλωσε ότι :«Πρόκειται για την δημιουργία διαμετακομιστικής γραμμής από την Κίνα στην Ανατολική Μεσόγειο και την Ελλάδα! Αυτό επιβεβαιώνει την επιθυμία της κινεζικής κυβέρνησης να επενδύσει στην χώρα αυτή.
Οι μεταφορές δια θαλάσσης αλλά και διαμέσου των σιδηροδρομικών γραμμών θα αυξηθούν κατακόρυφα και η Ελλάδα αλλά και η θαλάσσια περιοχή αυτής της Μεσογείου θα αποτελέσουν κύρια βάση, των Κινέζων για την Ευρώπη.
Πρόκειται για την δημιουργία του «θαλάσσιου δρόμου του Μεταξιού» ο οποίος υλοποιείται από την Ρωσία και την Κίνα με σκοπό τον «εκτοπισμό» της Γερμανίας και των ΗΠΑ. Αυτό είναι το διακύβευμα και όχι τα πετρέλαια των εμίρηδων τα οποία σε μερικά χρόνια θα είναι τελείως άχρηστα λόγω εναλλακτικών πηγών ενέργειας.
Η δήλωση του Κινέζου εκπροσώπου πραγματοποιήθηκε με την εμφάνιση των κινεζικών πολεμικών πλοίων στα ύδατα των ακτών της Συρίας, τα οποία είναι «έτοιμα» να συμμετάσχουν στην επιχείρηση ενάντια στην τρομοκρατική οργάνωση «Ισλαμικό Κράτος», αναφέρει ο ρωσικός τύπος.
«Η τρομοκρατία είναι ο εχθρός όλης της ανθρωπότητας. Η Κίνα αντιτίθεται στην τρομοκρατία σε όλες τις μορφές της και είναι έτοιμη να συνεργαστεί με την διεθνή κοινότητα, καταβάλλοντας μεγάλες προσπάθειες για την καταπολέμηση των τρομοκρατικών δυνάμεων. Η θέση της Κίνας είναι αμετάβλητη. Αν η κυβέρνηση της Συρίας το ζητήσει, οι ένοπλες δυνάμεις της ΛΔΚ θα τεθούν αμέσως στο συνασπισμό των κρατών κατά του «ισλαμικού κράτους», δήλωσε ο Χονγκ Λέι, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων ItarTass.
Ο Κινέζος εκπρόσωπος επιβεβαίωσε επίσης τις αναφορές σχετικά με την άφιξη των κινεζικών πολεμικών πλοίων στα παράλια της Συρίας, αποστολή των οποίων είναι η διενέργεια περιπολιών στην περιοχή.
Σε ανάλυση από την ιστοσελίδα μας pentapostagma.gr και με πληροφορίες του διεθνούς τύπου, οι Κινέζοι έχουν μεγάλα σχέδια για την ανατολική Μεσόγειο, συμπεριλαμβανομένης της Συρίας αλλά και φυσικά της Ελλάδος. Σιδηροδρομικά δίκτυα θα ενώνουν την Ανατολή με την Δύση.
Ειδικά, θα κατασκευασθεί σιδηροδρομική γραμμή από την Ερυθρά Θάλασσα, η οποία θα καταλήγει σε ισραηλινό λιμάνι «παρακάμπτοντας» την διώρυγα του Σουέζ. Το έργο αυτό θα υλοποιηθεί κινεζικές εταιρείες.
Το σχέδιο «One belt one road», θα δώσει στους Κινέζους την δυνατότητα να αναπτύξουν τεράστια μεγέθη στο εμπόριο τους. Το όλο εγχείρημα στηρίζεται από κινεζικούς ομίλους με 40 δις. δολάρια.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Λαϊκής Τράπεζας της Κίνας, η οποία συμμετέχει στο σχέδιο αυτό δήλωσε ότι :«Πρόκειται για την δημιουργία διαμετακομιστικής γραμμής από την Κίνα στην Ανατολική Μεσόγειο και την Ελλάδα! Αυτό επιβεβαιώνει την επιθυμία της κινεζικής κυβέρνησης να επενδύσει στην χώρα αυτή.
Οι μεταφορές δια θαλάσσης αλλά και διαμέσου των σιδηροδρομικών γραμμών θα αυξηθούν κατακόρυφα και η Ελλάδα αλλά και η θαλάσσια περιοχή αυτής της Μεσογείου θα αποτελέσουν κύρια βάση, των Κινέζων για την Ευρώπη.
Πρόκειται για την δημιουργία του «θαλάσσιου δρόμου του Μεταξιού» ο οποίος υλοποιείται από την Ρωσία και την Κίνα με σκοπό τον «εκτοπισμό» της Γερμανίας και των ΗΠΑ. Αυτό είναι το διακύβευμα και όχι τα πετρέλαια των εμίρηδων τα οποία σε μερικά χρόνια θα είναι τελείως άχρηστα λόγω εναλλακτικών πηγών ενέργειας.