Δεν θα
ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι η οδήγηση επινοήθηκε για τη συγκεκριμένη
εμπειρία: να διασχίζεις τον πιο εντυπωσιακό δρόμο της υφηλίου, ο οποίος
Συνδέει τα νησάκια ενός αρχιπελάγους στη Νορβηγική Θάλασσα με την
ηπειρωτική χώρα.
Ο λόγος για την περίφημη Ατλαντική Οδό...
Στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες μέσα σε απαράμιλλης ομορφιάς τοπία, που φτάνουν τόσο κοντά στη θάλασσα ώστε τα κύματα πολύ συχνά σκάνε πάνω στα αυτοκίνητα. Η διαδρομή περιλαμβάνει επτά γέφυρες και τέσσερα σημεία για να απολαμβάνουν οι οδηγοί τη θέα. Μια από τις γέφυρες έχει σχεδιαστεί με τρόπο που προβλέπει τη χρήση της από ψαράδες, αφού η περιοχή είναι δημοφιλής για το άφθονο ψάρεμα. Η διαδρομή είχε αρχικά σχεδιαστεί για σιδηρόδρομο αλλά τα πλάνα δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Τη δεκαετία του '70 έγιναν τα πρώτα σχέδια κατασκευής του δρόμου, η οποία τελικά ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1983. Η κατασκευή της συνάντησε πολλά εμπόδια, μεταξύ των οποίων και 12 τυφώνων! Το κόστος της έφτασε τελικά τις 122 εκατομμύρια Νορβηγικές κορώνες (~16 εκατομμύρια ευρώ) και δόθηκε στην κυκλοφορία τον Ιούλιο του 1989.
http://grizosgatos.blogspot.gr/2014/01/84-video.html
Στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες μέσα σε απαράμιλλης ομορφιάς τοπία, που φτάνουν τόσο κοντά στη θάλασσα ώστε τα κύματα πολύ συχνά σκάνε πάνω στα αυτοκίνητα. Η διαδρομή περιλαμβάνει επτά γέφυρες και τέσσερα σημεία για να απολαμβάνουν οι οδηγοί τη θέα. Μια από τις γέφυρες έχει σχεδιαστεί με τρόπο που προβλέπει τη χρήση της από ψαράδες, αφού η περιοχή είναι δημοφιλής για το άφθονο ψάρεμα. Η διαδρομή είχε αρχικά σχεδιαστεί για σιδηρόδρομο αλλά τα πλάνα δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Τη δεκαετία του '70 έγιναν τα πρώτα σχέδια κατασκευής του δρόμου, η οποία τελικά ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1983. Η κατασκευή της συνάντησε πολλά εμπόδια, μεταξύ των οποίων και 12 τυφώνων! Το κόστος της έφτασε τελικά τις 122 εκατομμύρια Νορβηγικές κορώνες (~16 εκατομμύρια ευρώ) και δόθηκε στην κυκλοφορία τον Ιούλιο του 1989.
http://grizosgatos.blogspot.gr/2014/01/84-video.html