Πέμπτη 19 Αυγούστου 2021

Α ρε Μάνα...

Αφέθηκα στα παραμύθια σου...
Σε εκείνα που έκλειναν οι πληγές με τη φωνή σου...
Θυμάσαι Μάνα;;
-"Φυλάξου(μου έλεγες)...
Θα έρθει ο μπαμπούλας..."
Μα ποτέ δεν μου τον έδειξες...
Μου έλεγες:
-"Μη φοβάσαι, εγώ εδώ είμαι..."
Τη Νεράιδα Μάνα τη θυμάσαι;;
Αυτή που το δόντι θα μου έπαιρνε...
Ποτέ μου Μάνα δεν την είδα...
-"Γιατί;; (Σε ρώτησα)
-"Θα μεγαλώσεις και θα καταλάβεις(μου έλεγες)"...
Όχι ρε Μάνα...
Δεν κατάλαβα...
Ακόμα προσπαθώ...
Μαζί περίμενα να μεγαλώσουμε...
Πλάι σου να καταλάβω...
Η πόρτα μας δεν χτυπά συχνά Μάνα...
Παιδιά πια δεν παίζουν έξω από αυτή...
Και στον καθρέφτη χθες η απουσία σου με κέρασε μια άσπρη τρίχα...
Δεν τις θέλω τις αλήθειες άλλο ρε Μάνα...
Θέλω πίσω των παραμυθιών την αγκαλιά σου...
Είναι κι εκείνος ο γιατρός που κάπως μου τα είπε...
Δεν θυμάμαι...
Φοβάμαι ρε Μάνα όταν λείπεις...
Γαμωτο ρε Μάνα...
Έλα να το φιλήσεις να περάσει...


πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...