Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020

Θοδωρής Αθερίδης: Πιστεύω πολύ στην εξομολόγηση, στην προσευχή και στα μυστήρια


«Πήγα σε ψυχίατρο όταν χρειάστηκε. Είχα πάρα πολύ στρες κι έπρεπε να το διαχειριστώ. Εγώ νόμιζα ότι έχω κατάθλιψη», είπε ο ηθοποιός



Ο Θοδωρής Αθερίδης αναφέρθηκε μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή σε διάφορες πτυχές της ζωής του. Μάλιστα είπε πως πήγε σε ψυχίατρο όταν χρειάστηκε γιατί νόμιζε πως είχε κατάθλιψη.

«Ο πνευματικός μου μου έλεγε γελάτε, ο διάολος νομίζει ότι γελάτε με αυτόν και φεύγει. Πιστεύω πολύ στην εξομολόγηση, στην προσευχή και στα μυστήρια. Δεν είναι ότι την ψυχανάλυση την θεωρώ κάτι δεύτερο. Όταν χρειάστηκε να πάω σε ψυχίατρο πήγα. Είχα πάρα πολύ στρες κι έπρεπε να το διαχειριστώ. Εγώ νόμιζα ότι έχω κατάθλιψη αλλά ο ίδιος μου είπε από στρες. Όταν όμως βλέπεις το εγγόνι σου, θεωρείς οτιδήποτε άλλο σε απασχολεί στην ζωή μια βλακεία», συμπλήρωσε ο Θοδωρής Αθερίδης για το εγγόνι του.


πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...