σχόλιο Γ.Θ : Συγκλονιστικό άρθρο που αξίζει να διαβάσετε...
του Θάνου Τζήμερου
Στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum, μια μουσουλμανίς μαντηλοφορούσα από το Αφγανιστάν, είχε διάλογο με τον πρωθυπουργό. Παραπονέθηκε για την εκκένωση του ξενοδοχείου City Plaza. Προφανώς έμενε εκεί αρκετό καιρό, καθώς είχε την ευκαιρία να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο “λειτουργούσε” η κατάληψη και τον έκρινε πολύ δημοκρατικό. Ρώτησε λοιπόν τον Κυριάκο ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησής του όσον αφορά το “προσφυγικό”.
Ο Κυριάκος έσπευσε να διαβεβαιώσει ότι οι αιτήσεις ασύλου θα διεκπεραιώνονται γρήγορα, κάθε αίτηση θα κρίνεται ατομικά, κι ότι η κυβέρνηση κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες διαβίωσης για όσους ζητούν άσυλο. Ενδιαφέρθηκε μάλιστα να συζητήσει με την οικογένεια της κοπέλας ώστε να δει σε ποια δομή θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν. Αλλά, για να μην κάνει 180 μοίρες στροφή από τις προεκλογικές του εξαγγελίες για κλείσιμο των συνόρων, προσέθεσε: “Αν ο στόχος σας είναι να έρθετε στην Ελλάδα σε αναζήτηση ενός καλύτερου οικονομικού μέλλοντος φοβάμαι πως δεν είμαστε σε θέση ως χώρα να σας φιλοξενήσουμε”.
Προσέξτε πόσες αντιφάσεις μαζεμένες υπάρχουν στις παραπάνω δηλώσεις. Εάν οι αιτήσεις κρίνονται ατομικά είναι αδύνατον να διεκπεραιώνονται γρήγορα. Μόλις ένας εισβολέας πατήσει πόδι στη χώρα, τον παραλαμβάνουν οι δικηγόροι των ΜΚΟ και μαγειρεύουν το τι θα γράψει στο αίτημα χορήγησης ασύλου. Κανένας δεν γράφει: “ήρθα ως οικονομικός μετανάστης” ή “ήρθα επειδή έμαθα ότι όλα εδώ είναι τζάμπα” ή ακόμα περισσότερο “ήρθα επειδή έχω ως πιστός μουσουλμάνος, υποχρέωση να κατακτήσω τις χώρες των απίστων”. Όλοι γράφουν ότι υφίστανται διακρίσεις στις χώρες τους και ότι απειλείται η ζωή τους. Υπάρχει τρόπος να εξακριβωθεί από τον Έλληνα υπάλληλο στην Λέσβο τι είδους διώξεις υφίσταται ο Αχμέτ στο Νότιο Παντζάμπ που μιλάει Σαραΐκι, μια από τις 60 γλώσσες του Πακιστάν; Όχι, βέβαια! Υπάρχει τρόπος να εξακριβωθεί αν ο Γκανόγκο από το Κονγκό που μιλάει Κιτούμπα είναι όντως ομοφυλόφιλος που υφίσταται διώξεις ή το έγραψε επειδή έτσι τον δασκάλεψε η ΜΚΟ; Όχι βέβαια! Άρα υπάρχει τρόπος να καταλάβει η χώρα, και μάλιστα γρήγορα, ποιοι ήρθαν ως οικονομικοί μετανάστες και ποιοι όχι ώστε να πει στους πρώτους “δεν σας δίνω άσυλο”; Όχι βέβαια!
Γιατί, λοιπόν, το είπε αυτό ο Κυριάκος; Για να πει κάτι που θα το πάρουν τα φιλικά στη ΝΔ ΜΜΕ και θα το παίξουν με τη ντουντούκα, μπας και κατευνάσουν την αγανάκτηση όσων περίμεναν από τη ΝΔ να βάλει τέλος στην εισβολή, και την βλέπουν τώρα να προετοιμάζει την παρέλαση πολυπολιτισμικής υπερηφάνειας, με τις μπουργκοφορούσες μαθήτριες – σκιάχτρα που θα κρατούν τη γαλανόλευκη.
Όμως ο Κυριάκος απέφυγε να πει πολλά στην εισβολέα από το Αφγανιστάν. Να του δώσω μερικές ιδέες. Εγώ θα τη ρωτούσα αν θεωρεί δημοκρατικό το να καταλαμβάνεις ένα κτήριο που ανήκει σε άλλον και να εγκαθίστασαι εκεί με το “έτσι θέλω”. Αν ένας Έλληνας πήγαινε στο σπίτι της στο Αφγανιστάν και της έλεγε “εδώ θα μείνω, με θέλετε δεν με θέλετε” θα το έβρισκε η ίδια δημοκρατικό; Οι αρχές της χώρας της θα του έδιναν δωρεάν και τροφή και στέγη και ρούχα και υπηρεσίες υγείας και μηνιαίο εισόδημα; Θα του έδιναν τη δυνατότητα να συναντήσει τον πρωθυπουργό της χώρας για να παραπονεθεί επειδή τον απομάκρυναν από το σπίτι που κατέλαβε; Θα τη ρωτούσα, επίσης, αν θεωρεί δικαίωμά της να της προσφέρεται και τροφή και στέγη και ρούχα και υπηρεσίες υγείας και μηνιαίο εισόδημα από το υστέρημα των φορολογουμένων μιας χώρας στην οποία μπήκε παράνομα. Θα τη ρωτούσα γιατί, ως πιστή μουσουλμάνα που είναι (φορούσε μαντίλα), ήρθε στη χρεοκοπημένη Ελλάδα και στην Χριστιανική Ευρώπη και δεν πήγε στις πάμπλουτες ομόθρησκες Αραβικές χώρες. Θα τη ρωτούσα αν θεωρεί τη σαρία ανώτερη από τους νόμους του κράτους στο οποίο βρίσκεται κι αν πιστεύει στις εντολές του Κορανίου που διατάζει τους πιστούς του να πολεμούνε τους απίστους όπου τους συναντάνε. Τι λέτε να απαντούσε η μουσουλμανίς;
Και μετά, θα της έλεγα πως η Ελλάδα είναι κυρίαρχο κράτος, με σύνορα και νόμους που τα προστατεύουν και θα την ενημέρωνα πως σε ΚΑΝΕΝΑΝ από όσους μπήκαν παράνομα στη χώρα δεν πρόκειται να χορηγηθεί άσυλο. Και πως ο μόνος τρόπος για να εξεταστεί ένα αίτημα ασύλου, είναι ο αιτών να έχει παρουσιαστεί στις νόμιμες πύλες εισόδου ή στις πρεσβείες και τα προξενεία της Ελλάδας ανά την υφήλιο. Εκτός αν είναι πολίτης όμορης χώρας, διώκεται από αυτή, και η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην οποία καταφεύγει, όπως συνέβη ΜΟΝΟ στην περίπτωση των 8 Τούρκων στρατιωτικών. Για να εξετασθεί το αίτημα ασύλου, όχι υποχρεωτικά για να εγκριθεί.
Θα της εξηγούσα πως κι εγώ θέλω κάποια στιγμή ο πλανήτης να γίνει ένα αγαπημένο ευτυχισμένο χωριό χωρίς σύνορα, με κατοίκους που χορεύουν αγκαλιασμένοι στις πλατείες και κοιμούνται με την εξώπορτα ξεκλείδωτη, αλλά μέχρι να συμβεί αυτό, κάθε κράτος οφείλει να προστατεύει τους πολίτες του κι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας έχει καθήκον να προστατεύει τους Έλληνες και να εφαρμόζει τους νόμους της χώρας που κι ο ίδιος ψήφισε. Έχει επίσης καθήκον να αξιοποιεί τους φόρους του χειμαζόμενου από την κρίση Έλληνα για να προσφέρει υπηρεσίες στους Έλληνες και όχι σε κάθε τυχοδιώκτη (ή στρατιώτη του Ισλάμ) που ξεκίνησε από κάθε γωνιά της γης για να έρθει στην Ευρώπη.
Δυστυχώς, αγαπητή μουσουλμανίς, ο νόμος για την παράνομη είσοδο στη χώρα προβλέπει σύλληψη, προφυλάκιση, δίκη, καταδίκη, έκτιση της ποινής και απέλαση. Θα της έλεγα πως είμαι υποχρεωμένος να δώσω εντολή να τη συλλάβουν επί τόπου, όπως και όλους όσους έχουν μπει παράνομα στη χώρα και θα της πρότεινα ως εναλλακτική για να αποφύγει τη φυλακή και τη δικαστική περιπέτεια, να αναχωρήσει αυτή και η οικογένειά της την άλλη μέρα το πρωί για το Αφγανιστάν ή για οποιαδήποτε μουσουλμανική χώρα της αρεσκείας της. Θα της έκανα και δώρα: τα αεροπορικά ειστήρια, ένα κουτί λουκούμια και ένα DVD με τη ζωή του Μπράιαν των Monty Python και θα την προέτρεπα να το παρακολουθήσει μαζί με τον ιμάμη της, μπας και καταλάβουν γιατί η Δύση προόδευσε τόσο και το Ισλάμ βρίσκεται στον 7ο αιώνα και στο πολιτισμικό πλαίσιο των νομάδων της ερήμου.
Σε σεβόμαστε ως άνθρωπο, αγαπητή μουσουλμανίς, κατανοούμε την επιθυμία σου να βρεις την τύχη σου εκτός της πατρίδας σου, αλλά δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα την ικανοποιήσουν. Και γιατί δεν μπορούμε και γιατί δεν θέλουμε. Δεν μπορούμε διότι κάθε χώρα έχει ένα φυσικό όριο για τους ξένους που μπορεί να δεχθεί κι η Ελλάδα το έχει ξεπεράσει προ πολλού. Και δεν θέλουμε διότι Ισλάμ και Δύση είναι ασύμβατες έννοιες. Διότι στην Ευρώπη οι προοδευτικοί άνθρωποι πολέμησαν τον σκοταδισμό – που κι εμείς είχαμε με τη σέσουλα κάποτε – για να κατακτήσουν όσα εσείς συνεχίζετε να τιμωρείτε ακόμα και με θάνατο: την ισότητα ανδρών και γυναικών, το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στο να ζει τη ζωή που επιλέγει (να διαθέτει το σώμα του όπως του αρέσει, να εκφράζει την άποψή του ελεύθερα), τα δικαιώματα των παιδιών, τα δικαιώματα των ζώων, ακόμα και το δικαίωμα όσων ζώων προορίζονται για τροφή να έχουν έναν ανώδυνο ακαριαίο θάνατο και να μην σπαρταρούν επί ώρα βλέποντας το αίμα τους να χύνεται πριν να ξεψυχήσουν. Αν ήρθες εδώ για να αποφύγεις όλη αυτή τη βαρβαρότητα, είσαι καλοδεχούμενη, τότε όμως γιατί φοράς μαντίλα, το σύμβολο της γυναικείας υποταγής; Καθαρά λόγια, ήρεμα, με αξιοπρέπεια, αλλά με ανυποχώρητη προσήλωση στη νομιμότητα και στο συμφέρον της χώρας.
Αυτά όμως δεν θα είπε ο Κυριάκος. Κι ούτε θα τα πει ποτέ. Όύτε ο ίδιος, ούτε κάθε Κυριάκος αυτού του κόσμου. Διότι, όπως και ο προκάτοχός του στο τιμόνι της χώρας, έχει έναν και μοναδικό στόχο: να ικανοποιήσει τους διεθνείς μηχανισμούς που σε συνεργασία με τους εδώ εντολοδόχους τους τον προώθησαν στον πρωθυπουργικό θώκο. Το ότι η Ελλάδα, κι η Ευρώπη ολόκληρη μετατρέπονται σταθερά σε ισλαμικό χαλιφάτο, είναι δευτερεύον. Ο καθένας τους έχει κι ένα ιδεολογικό άλλοθι γι’ αυτό: ο Τσίπρας την αλληλεγγύη των λαών.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ και για όλη την διεθνιστική, δηλαδή αρνησιπάτριδα, αριστερά, οι εισβολείς είναι δυνητικοί ψηφοφόροι, ένα εξαθλιωμένο προλεταριάτο έτοιμο να πυκνώσει τις τάξεις της και να ανατρέψει την “αστική” δημοκρατία. Για τον Μητσοτάκη και για όλη την πολιτικώς ορθή, δηλαδή ευνουχισμένη, δεξιά οι εισβολείς είναι καλοί άνθρωποι που θέλουν να ενσωματωθούν στη χώρα μας, και το μόνο που μένει είναι να τους δώσουμε την ευκαιρία. Θα ενισχύσουν και το ασφαλιστικό. Το ότι στην Ευρώπη οι νέες γενιές μουσουλμάνων είναι σε διπλάσιο βαθμό φανατικότερες από τους γονείς τους μάλλον δεν τους απασχολεί. Το ότι δεκάδες χιλάδες μουσουλμάνων που γεννήθηκαν στην Ευρώπη και μορφώθηκαν σε ευρωπαϊκά σχολεία, έτρεξαν να καταταγούν στις τάξεις του ISIS για να αποκεφαλίζουν απίστους μάλλον δεν τους αφορά.
Όμως πρωθυπουργός δεν εκλέγεσαι για να κάνεις επίδειξη μεγαλοψυχίας ή καλών τρόπων, αλλά για να προστατεύεις τη χώρα σου και τους κατοίκους της. Η απάντηση που έδωσε ο Κυριάκος στη μουσουλμανίδα, πόσο εξυπηρετεί αυτόν τον στόχο; Αυτή την ερώτηση πρέπει να την κάνουν στον εαυτό τους οι πολίτες. Κάθε μέρα, και κυρίως τη μέρα των εκλογών.
https://vimapress.gr/afta-pou-apefyge-na-pi-o-kyriakos/
του Θάνου Τζήμερου
Στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum, μια μουσουλμανίς μαντηλοφορούσα από το Αφγανιστάν, είχε διάλογο με τον πρωθυπουργό. Παραπονέθηκε για την εκκένωση του ξενοδοχείου City Plaza. Προφανώς έμενε εκεί αρκετό καιρό, καθώς είχε την ευκαιρία να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο “λειτουργούσε” η κατάληψη και τον έκρινε πολύ δημοκρατικό. Ρώτησε λοιπόν τον Κυριάκο ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησής του όσον αφορά το “προσφυγικό”.
Ο Κυριάκος έσπευσε να διαβεβαιώσει ότι οι αιτήσεις ασύλου θα διεκπεραιώνονται γρήγορα, κάθε αίτηση θα κρίνεται ατομικά, κι ότι η κυβέρνηση κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες διαβίωσης για όσους ζητούν άσυλο. Ενδιαφέρθηκε μάλιστα να συζητήσει με την οικογένεια της κοπέλας ώστε να δει σε ποια δομή θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν. Αλλά, για να μην κάνει 180 μοίρες στροφή από τις προεκλογικές του εξαγγελίες για κλείσιμο των συνόρων, προσέθεσε: “Αν ο στόχος σας είναι να έρθετε στην Ελλάδα σε αναζήτηση ενός καλύτερου οικονομικού μέλλοντος φοβάμαι πως δεν είμαστε σε θέση ως χώρα να σας φιλοξενήσουμε”.
Προσέξτε πόσες αντιφάσεις μαζεμένες υπάρχουν στις παραπάνω δηλώσεις. Εάν οι αιτήσεις κρίνονται ατομικά είναι αδύνατον να διεκπεραιώνονται γρήγορα. Μόλις ένας εισβολέας πατήσει πόδι στη χώρα, τον παραλαμβάνουν οι δικηγόροι των ΜΚΟ και μαγειρεύουν το τι θα γράψει στο αίτημα χορήγησης ασύλου. Κανένας δεν γράφει: “ήρθα ως οικονομικός μετανάστης” ή “ήρθα επειδή έμαθα ότι όλα εδώ είναι τζάμπα” ή ακόμα περισσότερο “ήρθα επειδή έχω ως πιστός μουσουλμάνος, υποχρέωση να κατακτήσω τις χώρες των απίστων”. Όλοι γράφουν ότι υφίστανται διακρίσεις στις χώρες τους και ότι απειλείται η ζωή τους. Υπάρχει τρόπος να εξακριβωθεί από τον Έλληνα υπάλληλο στην Λέσβο τι είδους διώξεις υφίσταται ο Αχμέτ στο Νότιο Παντζάμπ που μιλάει Σαραΐκι, μια από τις 60 γλώσσες του Πακιστάν; Όχι, βέβαια! Υπάρχει τρόπος να εξακριβωθεί αν ο Γκανόγκο από το Κονγκό που μιλάει Κιτούμπα είναι όντως ομοφυλόφιλος που υφίσταται διώξεις ή το έγραψε επειδή έτσι τον δασκάλεψε η ΜΚΟ; Όχι βέβαια! Άρα υπάρχει τρόπος να καταλάβει η χώρα, και μάλιστα γρήγορα, ποιοι ήρθαν ως οικονομικοί μετανάστες και ποιοι όχι ώστε να πει στους πρώτους “δεν σας δίνω άσυλο”; Όχι βέβαια!
Γιατί, λοιπόν, το είπε αυτό ο Κυριάκος; Για να πει κάτι που θα το πάρουν τα φιλικά στη ΝΔ ΜΜΕ και θα το παίξουν με τη ντουντούκα, μπας και κατευνάσουν την αγανάκτηση όσων περίμεναν από τη ΝΔ να βάλει τέλος στην εισβολή, και την βλέπουν τώρα να προετοιμάζει την παρέλαση πολυπολιτισμικής υπερηφάνειας, με τις μπουργκοφορούσες μαθήτριες – σκιάχτρα που θα κρατούν τη γαλανόλευκη.
Όμως ο Κυριάκος απέφυγε να πει πολλά στην εισβολέα από το Αφγανιστάν. Να του δώσω μερικές ιδέες. Εγώ θα τη ρωτούσα αν θεωρεί δημοκρατικό το να καταλαμβάνεις ένα κτήριο που ανήκει σε άλλον και να εγκαθίστασαι εκεί με το “έτσι θέλω”. Αν ένας Έλληνας πήγαινε στο σπίτι της στο Αφγανιστάν και της έλεγε “εδώ θα μείνω, με θέλετε δεν με θέλετε” θα το έβρισκε η ίδια δημοκρατικό; Οι αρχές της χώρας της θα του έδιναν δωρεάν και τροφή και στέγη και ρούχα και υπηρεσίες υγείας και μηνιαίο εισόδημα; Θα του έδιναν τη δυνατότητα να συναντήσει τον πρωθυπουργό της χώρας για να παραπονεθεί επειδή τον απομάκρυναν από το σπίτι που κατέλαβε; Θα τη ρωτούσα, επίσης, αν θεωρεί δικαίωμά της να της προσφέρεται και τροφή και στέγη και ρούχα και υπηρεσίες υγείας και μηνιαίο εισόδημα από το υστέρημα των φορολογουμένων μιας χώρας στην οποία μπήκε παράνομα. Θα τη ρωτούσα γιατί, ως πιστή μουσουλμάνα που είναι (φορούσε μαντίλα), ήρθε στη χρεοκοπημένη Ελλάδα και στην Χριστιανική Ευρώπη και δεν πήγε στις πάμπλουτες ομόθρησκες Αραβικές χώρες. Θα τη ρωτούσα αν θεωρεί τη σαρία ανώτερη από τους νόμους του κράτους στο οποίο βρίσκεται κι αν πιστεύει στις εντολές του Κορανίου που διατάζει τους πιστούς του να πολεμούνε τους απίστους όπου τους συναντάνε. Τι λέτε να απαντούσε η μουσουλμανίς;
Και μετά, θα της έλεγα πως η Ελλάδα είναι κυρίαρχο κράτος, με σύνορα και νόμους που τα προστατεύουν και θα την ενημέρωνα πως σε ΚΑΝΕΝΑΝ από όσους μπήκαν παράνομα στη χώρα δεν πρόκειται να χορηγηθεί άσυλο. Και πως ο μόνος τρόπος για να εξεταστεί ένα αίτημα ασύλου, είναι ο αιτών να έχει παρουσιαστεί στις νόμιμες πύλες εισόδου ή στις πρεσβείες και τα προξενεία της Ελλάδας ανά την υφήλιο. Εκτός αν είναι πολίτης όμορης χώρας, διώκεται από αυτή, και η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην οποία καταφεύγει, όπως συνέβη ΜΟΝΟ στην περίπτωση των 8 Τούρκων στρατιωτικών. Για να εξετασθεί το αίτημα ασύλου, όχι υποχρεωτικά για να εγκριθεί.
Θα της εξηγούσα πως κι εγώ θέλω κάποια στιγμή ο πλανήτης να γίνει ένα αγαπημένο ευτυχισμένο χωριό χωρίς σύνορα, με κατοίκους που χορεύουν αγκαλιασμένοι στις πλατείες και κοιμούνται με την εξώπορτα ξεκλείδωτη, αλλά μέχρι να συμβεί αυτό, κάθε κράτος οφείλει να προστατεύει τους πολίτες του κι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας έχει καθήκον να προστατεύει τους Έλληνες και να εφαρμόζει τους νόμους της χώρας που κι ο ίδιος ψήφισε. Έχει επίσης καθήκον να αξιοποιεί τους φόρους του χειμαζόμενου από την κρίση Έλληνα για να προσφέρει υπηρεσίες στους Έλληνες και όχι σε κάθε τυχοδιώκτη (ή στρατιώτη του Ισλάμ) που ξεκίνησε από κάθε γωνιά της γης για να έρθει στην Ευρώπη.
Δυστυχώς, αγαπητή μουσουλμανίς, ο νόμος για την παράνομη είσοδο στη χώρα προβλέπει σύλληψη, προφυλάκιση, δίκη, καταδίκη, έκτιση της ποινής και απέλαση. Θα της έλεγα πως είμαι υποχρεωμένος να δώσω εντολή να τη συλλάβουν επί τόπου, όπως και όλους όσους έχουν μπει παράνομα στη χώρα και θα της πρότεινα ως εναλλακτική για να αποφύγει τη φυλακή και τη δικαστική περιπέτεια, να αναχωρήσει αυτή και η οικογένειά της την άλλη μέρα το πρωί για το Αφγανιστάν ή για οποιαδήποτε μουσουλμανική χώρα της αρεσκείας της. Θα της έκανα και δώρα: τα αεροπορικά ειστήρια, ένα κουτί λουκούμια και ένα DVD με τη ζωή του Μπράιαν των Monty Python και θα την προέτρεπα να το παρακολουθήσει μαζί με τον ιμάμη της, μπας και καταλάβουν γιατί η Δύση προόδευσε τόσο και το Ισλάμ βρίσκεται στον 7ο αιώνα και στο πολιτισμικό πλαίσιο των νομάδων της ερήμου.
Σε σεβόμαστε ως άνθρωπο, αγαπητή μουσουλμανίς, κατανοούμε την επιθυμία σου να βρεις την τύχη σου εκτός της πατρίδας σου, αλλά δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα την ικανοποιήσουν. Και γιατί δεν μπορούμε και γιατί δεν θέλουμε. Δεν μπορούμε διότι κάθε χώρα έχει ένα φυσικό όριο για τους ξένους που μπορεί να δεχθεί κι η Ελλάδα το έχει ξεπεράσει προ πολλού. Και δεν θέλουμε διότι Ισλάμ και Δύση είναι ασύμβατες έννοιες. Διότι στην Ευρώπη οι προοδευτικοί άνθρωποι πολέμησαν τον σκοταδισμό – που κι εμείς είχαμε με τη σέσουλα κάποτε – για να κατακτήσουν όσα εσείς συνεχίζετε να τιμωρείτε ακόμα και με θάνατο: την ισότητα ανδρών και γυναικών, το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στο να ζει τη ζωή που επιλέγει (να διαθέτει το σώμα του όπως του αρέσει, να εκφράζει την άποψή του ελεύθερα), τα δικαιώματα των παιδιών, τα δικαιώματα των ζώων, ακόμα και το δικαίωμα όσων ζώων προορίζονται για τροφή να έχουν έναν ανώδυνο ακαριαίο θάνατο και να μην σπαρταρούν επί ώρα βλέποντας το αίμα τους να χύνεται πριν να ξεψυχήσουν. Αν ήρθες εδώ για να αποφύγεις όλη αυτή τη βαρβαρότητα, είσαι καλοδεχούμενη, τότε όμως γιατί φοράς μαντίλα, το σύμβολο της γυναικείας υποταγής; Καθαρά λόγια, ήρεμα, με αξιοπρέπεια, αλλά με ανυποχώρητη προσήλωση στη νομιμότητα και στο συμφέρον της χώρας.
Αυτά όμως δεν θα είπε ο Κυριάκος. Κι ούτε θα τα πει ποτέ. Όύτε ο ίδιος, ούτε κάθε Κυριάκος αυτού του κόσμου. Διότι, όπως και ο προκάτοχός του στο τιμόνι της χώρας, έχει έναν και μοναδικό στόχο: να ικανοποιήσει τους διεθνείς μηχανισμούς που σε συνεργασία με τους εδώ εντολοδόχους τους τον προώθησαν στον πρωθυπουργικό θώκο. Το ότι η Ελλάδα, κι η Ευρώπη ολόκληρη μετατρέπονται σταθερά σε ισλαμικό χαλιφάτο, είναι δευτερεύον. Ο καθένας τους έχει κι ένα ιδεολογικό άλλοθι γι’ αυτό: ο Τσίπρας την αλληλεγγύη των λαών.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ και για όλη την διεθνιστική, δηλαδή αρνησιπάτριδα, αριστερά, οι εισβολείς είναι δυνητικοί ψηφοφόροι, ένα εξαθλιωμένο προλεταριάτο έτοιμο να πυκνώσει τις τάξεις της και να ανατρέψει την “αστική” δημοκρατία. Για τον Μητσοτάκη και για όλη την πολιτικώς ορθή, δηλαδή ευνουχισμένη, δεξιά οι εισβολείς είναι καλοί άνθρωποι που θέλουν να ενσωματωθούν στη χώρα μας, και το μόνο που μένει είναι να τους δώσουμε την ευκαιρία. Θα ενισχύσουν και το ασφαλιστικό. Το ότι στην Ευρώπη οι νέες γενιές μουσουλμάνων είναι σε διπλάσιο βαθμό φανατικότερες από τους γονείς τους μάλλον δεν τους απασχολεί. Το ότι δεκάδες χιλάδες μουσουλμάνων που γεννήθηκαν στην Ευρώπη και μορφώθηκαν σε ευρωπαϊκά σχολεία, έτρεξαν να καταταγούν στις τάξεις του ISIS για να αποκεφαλίζουν απίστους μάλλον δεν τους αφορά.
Όμως πρωθυπουργός δεν εκλέγεσαι για να κάνεις επίδειξη μεγαλοψυχίας ή καλών τρόπων, αλλά για να προστατεύεις τη χώρα σου και τους κατοίκους της. Η απάντηση που έδωσε ο Κυριάκος στη μουσουλμανίδα, πόσο εξυπηρετεί αυτόν τον στόχο; Αυτή την ερώτηση πρέπει να την κάνουν στον εαυτό τους οι πολίτες. Κάθε μέρα, και κυρίως τη μέρα των εκλογών.
https://vimapress.gr/afta-pou-apefyge-na-pi-o-kyriakos/