σχόλιο Γ.Θ : Ο εικονιζόμενος επιτέθηκε σφόδρα στον λαοφιλή Μητροπολίτη Σεραφείμ Πειραιώς και για να μην ξεχνιόμαστε αυτός είναι που είχε παρουσιάσει και το βιβλίο του Πάπα στην Πατρίδα μας!
Λυκούργος Νάνης, ιατρός
Η τραγική και θλιβερή αυτή επιστολή αποτυπώνει με ενάργεια τη στρεβλότητα του τρόπου σκέψεως μίας μερίδας του επισκοπικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας καθόσον θεωρείται βέβαιο ότι και άλλοι μητροπολίτες συντονίζουν το σκεπτικό τους εν προκειμένω με αυτό του μητροπολίτη Αργολίδος.
Αντί να συγχαρεί ο μητροπολίτης Αργολίδος το συνεπίσκοπό του για την παρρησία του και την ομολογιακή του παρουσία εν γένει αυτός τον μέμφεται και τον εγκαλεί.
Ο αγωνιστής μητροπολίτης πολεμείται από πολλών ετών από το άθεο, αντιεκκλησιαστικό και εθνοαποδομητικό κατεστημένο που διαφεντεύει και λυμαίνεται το δημόσιο βίο, από τα «γιουσουφάκια» της Νεας Τάξης και της «πολιτικής ορθότητας», με αξιοσημείωτη λύσσα και με διάθεση ηθικής εξοντωσεώς του (ποιος δύναται να λησμονήσει τις εναντίον του μηνύσεις με απώτερο σκοπό την τρομοκράτησή του και τη φίμωση του ελεγκτικού του λόγου;;;) του μόνο και μόνο επειδή αντιστέκεται με απαράμιλλο σθένος στους σκοτεινούς σχεδιασμούς του και τις ύπουλες μεθοδεύσεις του. Ο επίσκοπος Πειραιώς όχι απλώς μάχεται αλλά θηριομαχεί με έναν συρφετό θολοκουλτουριαρέων και ψευτοπροοδευτικών πολιτικών, δημοσιογράφων, ιθυνόντων ΜΚΟ, ιστολόγων κ.λ.π. Και αυτές του οι μάχες τον έχουν καταστήσει ιδιαιτέρως συμπαθή και αγαπητό όχι μόνο σε μεγάλη μερίδα του ποιμνίου της επισκοπικής του παροικίας και της Ελλαδικής Εκκλησίας γενικότερα αλλά και σε πολλούς απροκατάληπτους και τίμιους συνέλληνες που αναγνωρίζουν την ορθότητα των κατά καιρούς εκφερομένων απόψεων και θέσεών του αλλά, και κυρίως, την ακατάβλητη παρρησία με την οποία τις εκφράζει.
Αντιθέτως σε κάποιους άλλους κληρικούς που πλειοδοτούν σε «προοδευτισμό» και «αντιεθνικισμό» επιφυλάσσεται, ιδιαιτέρως από τα υποταγμένα στη Νέα Τάξη ΜΜΕ, η πανηγυρική προβολή των απόψεών τους μαζί με χαρακτηρισμούς του τύπου «ο φωτισμένος κληρικός, ο ανοιχτόμυαλος, ο προοδευτικός, ο άνθρωπος των ανοιχτών οριζόντων» κ.ο.κ.
Ποιος δεν θυμάται τους αντιοικουμενιστικούς αγωνες του αγίου Πειραιώς (κάποια από τα κείμενά του, όπως π.χ. οι επιστολές του προς τον πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον αιρετικό πάπα Φραγκίσκο αποτελούν μνημεία ορθοδόξου θεολογικού λόγου), την αγωνιστική του στάση απέναντι στο αισχρούργημα «corpus christi», αλήθεια πού ήταν τότε ο άγιος Αργολίδος;;;, στην ψήφιση του «αντιρατσιστικού» νόμου, στη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαστροφής, στον επιχειρούμενο εθνικοθρησκευτικό αποχρωματισμό, την απο-ορθοδοξοποίηση και την αφύσικη και εκτρωματική μετάλλαξη του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών κ.τ.ό.; Τι δε να πούμε και για την ίδρυση του γραφείου τύπου επί των αιρέσεων και παραθρησκειών της μητροπόλεώς του που διαφωτίζει το ορθόδοξο πλήρωμα πανελλαδικά για τη συντελούμενη προδοσία της Ορθοδοξίας κατονομάζοντας, μάλιστα, και τους πρωτουργούς της;Έχει να μας παρουσιάσει ανάλογες περγαμηνές αγωνιστικής δράσεως ο κατήγορος του μητροπολίτη Πειραιως; Δεν τον είδαμε ποτέ να στοχοποιείται από το νεοταξίτικο κατεστημένο…Γιατί άραγε;;;;;
Αλλά τι να λέμε τώρα! Ο μητροπολίτης Νεκτάριος δεν είχε ενεργό ρόλο, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ, στην παρουσίαση βιβλίου του αιρετικού πάπα της Ρώμης κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς; Δεν υποτίμησε στο παρελθόν με δηλώσεις του και δεν υποτιμά και με την τωρινή, επίμαχη, ελεγκτική προς το συνεπίσκοπό του επιστολή, τον οικουμενιστικό κίνδυνο; Δεν τον είδαμε ποτέ να καυτηριάζει δημοσίως το Μπάλαμαντ, το Πόρτο Αλέγκρε, το Πουσάν, τη Ραβέννα, τη Γροιλανδία, τη «θρονική εορτή» του Νοεμβρίου του 2006 κ.ο.κ. Για παρωνυχίδες πρόκειται ή για ανατροπή εκ θεμελίων της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας και αθέτηση και περιφρόνηση της εν Πνεύματι Αγίω τεθεσπισθείσης ιεροκανονικής παρακαταθήκης;
Ελπίζουμε, είμαστε μάλλον βέβαιοι, ότι ο στοχοποιηθείς μητροπολίτης Πειραιώς θα συντάξει τη δέουσα απάντηση με την ανεπανάληπτη γραφίδα του κονιορτοποιώντας τις στρεβλές θέσεις του συνεπισκόπου του.
Υ.Γ. Η συγκεκριμένη επιστολή, εφ όσον απευθύνεται υπό μορφήν φιλικών και αδελφικών υποδείξεων ενός επισκόπου προς έναν άλλο συνεπίσκοπό του με σκοπό τη διόρθωση του δευτέρου,για ποιον λόγο εξήλθε από τη σφαίρα της ιδιωτικής επικοινωνίας στον εξώστη της δημοσιότητος;
Πηγή ΑΚΤΙΝΕΣ