Έχουν περάσει εκατό χρόνια από την απελευθέρωση της Μακεδονίας
μας από τον ένδοξο ελληνικό στρατό το 1912 και σήμερα έτος 2012 δεν έχει
αλλάξει τίποτα στο υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο το όποιο είναι σε ....
χαράξεις όπως το παραλάβαμε από την οθωμανική αυτοκρατορία .Έτσι παραμένει χωρίς σύνδεση με τρένο η Καβάλα με την Θεσσαλονίκη. Όποιος θέλει από Θεσσαλονίκη να παει Αλεξανδρουπολη με τρένο πρώτα θα ανέβει να περάσει από τα ελληνοβουλγαρικα σύνορα από Κιλκίς και Σιδηροκαστρο πορεια βορειακαι όχι ανατολική προς Αλεξανδρούπολη αντί μιας νεας χάραξης Θεσσαλονίκης –Καβάλας από Ασπροβαλτα με συνδεσητελικη τους Τοξότες Ξάνθης . το ταξίδι με ΟΣΕ από Θεσσαλονίκη για Αλεξανδρούπολη θα είναι με αυτήν την χάραξη σε 2,5 ώρες και όχι σήμερα που θέλει 7 έως 6,30 ώρες . οφέλη τεράστια μείωση στο 1/3 του χρόνου προς ΘΡΑΚΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ) που δεν θέλουν άμεση σύνδεση της ΘΡΑΚΗΣ με την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και Θεσσαλονίκης ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΨΗΛΟΤΑΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ σημασίας και τεράστιας ωφελιμότητας ΕΘΝΙΚΗΣ –κοινωνικής και εμπορικής σημασίας για την ΕΛΛΑΔΑ και με ποια δικαιολογία μια πόλης σαν την Καβάλα με λιμάνι θα έμενε χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση ? Γίνεται το έργο σιδηροδρομικής σύνδεσης σήμερα Ροδοδάφνης –Ψαθοπυργου μήκους 25χλμ σε βάθος πενταετίας στην περιοχή της Πάτρας και καλώς γίνεται ΕΡΩΤΩ ΟΜΩΣ προς ΟΛΟΥΣ τους αρμόδιους υπεύθυνους φορείς μήπως πρέπει από ΑΥΡΙΟ κιόλας να σταματήσουν όλα τα δημόσια έργα μέχρι να γίνει σύνδεση σιδηροδρομική της ΚΑΒΑΛΑΣ με την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και τους Τοξότες Ξάνθης;
χαράξεις όπως το παραλάβαμε από την οθωμανική αυτοκρατορία .Έτσι παραμένει χωρίς σύνδεση με τρένο η Καβάλα με την Θεσσαλονίκη. Όποιος θέλει από Θεσσαλονίκη να παει Αλεξανδρουπολη με τρένο πρώτα θα ανέβει να περάσει από τα ελληνοβουλγαρικα σύνορα από Κιλκίς και Σιδηροκαστρο πορεια βορειακαι όχι ανατολική προς Αλεξανδρούπολη αντί μιας νεας χάραξης Θεσσαλονίκης –Καβάλας από Ασπροβαλτα με συνδεσητελικη τους Τοξότες Ξάνθης . το ταξίδι με ΟΣΕ από Θεσσαλονίκη για Αλεξανδρούπολη θα είναι με αυτήν την χάραξη σε 2,5 ώρες και όχι σήμερα που θέλει 7 έως 6,30 ώρες . οφέλη τεράστια μείωση στο 1/3 του χρόνου προς ΘΡΑΚΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ) που δεν θέλουν άμεση σύνδεση της ΘΡΑΚΗΣ με την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και Θεσσαλονίκης ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΨΗΛΟΤΑΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ σημασίας και τεράστιας ωφελιμότητας ΕΘΝΙΚΗΣ –κοινωνικής και εμπορικής σημασίας για την ΕΛΛΑΔΑ και με ποια δικαιολογία μια πόλης σαν την Καβάλα με λιμάνι θα έμενε χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση ? Γίνεται το έργο σιδηροδρομικής σύνδεσης σήμερα Ροδοδάφνης –Ψαθοπυργου μήκους 25χλμ σε βάθος πενταετίας στην περιοχή της Πάτρας και καλώς γίνεται ΕΡΩΤΩ ΟΜΩΣ προς ΟΛΟΥΣ τους αρμόδιους υπεύθυνους φορείς μήπως πρέπει από ΑΥΡΙΟ κιόλας να σταματήσουν όλα τα δημόσια έργα μέχρι να γίνει σύνδεση σιδηροδρομική της ΚΑΒΑΛΑΣ με την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και τους Τοξότες Ξάνθης;
Από Delba