Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

Ελ.Βενιζέλος: "Θα σταματήσω τας πληρωμάς μου προς εσάς δούλοι των τραπεζιτών"


Γράφει ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ


(...)Κάποτε στα 1874, ο μέγας Χαρίλαος Τρικούπης είχε πει με πίκρα στην αγαπημένη του αδελφή: «Δεν έχουμε κράτος, Σοφία. Έχουμε παζάρι…». Το ίδιο συμβαίνει μετά από 143 χρόνια. Δεν έχουμε πάλι κράτος. Γίναμε ένα μεγάλο παζάρι, όπου ελέω γερμανοευρωπαϊκής ένωσης παζαρεύουμε για το χρέος. Δεν ξέρει τι να πει πλέον (ο κάθε πρωθυπουργός) στους αγύρτες των Βρυξελλών – Βερολίνου; Να αντιγράψει τα λόγια του Ελευθερίου Βενιζέλου. Όταν η οικονομική κρίση του 1929 χτύπησε και την Ελλάδα ανακλαστικά, ο Βενιζέλος αγωνίσθηκε να σώσει τη δραχμή. Και μιλώντας στην Κοινωνία των Εθνών, είπε στους Ευρωπαίους: «Εάν εσείς οι μεγάλοι και ισχυροί δεν θέλετε να μου δώσετε τα μέσα για να συμμορφώσω τα οικονομικά της χώρας μου, τότε θα φέρετε εσείς και όχι εγώ την ευθύνη για ό,τι θα επακολουθήσει. Εγώ δεν είμαι πλέον εις θέσιν να πληρώνω και θα σταματήσω τας πληρωμάς μου προς σας, διότι εσείς οι δούλοι των τραπεζιτών της Ευρώπης δεν έχετε κανένα δικαίωμα να προηγηθείτε των άλλων υποχρεώσεων που έχει η πατρίς μου…». Αυτά είπε ο Ελ. Βενιζέλος. Αλλά εκείνος ήταν ΗΓΕΤΗΣ…

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=100718&colid=37&catid=61&dt=2017-06-25
http://www.freepen.gr/2017/07/blog-post_64.html

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...