Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

Θαυμαστό γεγονός με παρέμβαση Αγγέλου

Ναι όταν με χτύπησε το ηλεκτρικό ρεύμα από τις παλιές ηλεκτρικές κουζίνες που στην μέση του ματιού είχαν ένα μεταλλικό εξάρτημα. Το έπαθα όταν ήμουν 12 έτων η μητέρα μου ήταν στην δουλειά και μου είχε αφήσει φαγητό για να το ζεστάνω (τότε δεν υπήρχαν φούρνοι μικροκυμάτων).
Το είχα βάλει αρκετά λεπτά και δεν είχε ζεσταθεί, έτσι και εγώ από παιδική αθωότητα ακούμπησα το χέρι μου στο μέταλλο του ματιού και με χτύπησε το ηλεκτρικό ρεύμα! 2000 βολτ, κόλλησα και δεν μπορούσα να φύγω! Τότε μετά από κάποια δευτερόλεπτα ένιωσα μια δύναμη στο στήθος μου και με πέταξε μακριά 2 μέτρα περίπου!.
Η Οικογένεια μου ήταν χωρισμένη και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν να τηλεφωνήσω στον σπίτι του πατέρα μου ( δεν υπήρχαν κινητά για να βρω την μητέρα μου). Του τα είπα και εκείνος κλαίγοντας μου είπε ότι είχε πέσει για ύπνο και ότι είδε όνειρο τον άγγελο που με κράταγε στην αγκαλιά του λυπημένος και μετά τον είδε πολύ χαρούμενο!
Εγώ δεν είχα πάθει τίποτα το παραμικρό!
Δόξα τω Θεό και την Παναγία με την μεσιτεία του αγγέλου τους.
Καλή τέσσερακόστη και να μας δώσει κουράγιο και πίστη ο Θεός μας σε όλους σας.
Για την εικόνα ΕΔΩ

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...