Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Ένας άνθρωπος δεν συνειδητοποιεί την αξία της ελευθερίας μέχρι να του την πάρουν


"Ένας άνθρωπος δεν συνειδητοποιεί την αξία της ελευθερίας μέχρι να του την πάρουν. Οι άνθρωποι κρύβονται από τη βροχή, και εγώ τρέχω έξω όταν βρέχει. Πώς μπορεί κάτι που πέφτει από τον ουρανό να μην είναι πολύτιμο;
Μου έλειψε η βροχή για τόσα χρόνια, τώρα είμαι ευγνώμων για κάθε σταγόνα που τρέχει στο πρόσωπό μου. Λαχταρώ αυτό το συναίσθημα."
Αντονι Ρέι Χίντον πέρασε 30 χρόνια στην πτέρυγα του θανάτου για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε.

Όταν ο Χίντον πήρε συνέντευξη στην αμερικανική εκπομπή "60 λεπτά" και ο οικοδεσπότης τον ρώτησε αν ήταν θυμωμένος με τους ανθρώπους που τον έβαλαν στη φυλακή, είπε ότι τους είχε συγχωρήσει πολύ καιρό. Και η δημοσιογράφος ρώτησε -, " αλλά σου πήραν 30 χρόνια απ ' τη ζωή σου! Πώς μπορείς να μην είσαι θυμωμένος?" η απάντηση του Χίντον είναι:

" αν είμαι θυμωμένος και πικραμένος, θα μου πάρουν το υπόλοιπο της ζωής μου. Δεν είναι ο κόσμος που σου δίνει τη χαρά, και δεν σου την παίρνει. Μπορείς να αφήσεις τους ανθρώπους να έρθουν στη ζωή σου και να τη καταστρέψουν, αλλά αρνούμαι κάποιον άλλο να μου πάρει τη χαρά. Θα σηκωθώ το πρωί και δεν χρειάζομαι κανέναν άλλο για να με κάνει να γελάσω. Μπορώ να χαμογελάω, να γελάω γιατί είμαι ευλογημένος με μια άλλη μέρα, και όταν είσαι ευλογημένος να βλέπεις ένα άλλο πρωί, είναι αρκετό για να νιώσεις χαρά. Δεν παραπονιέμαι εδώ πέρα, " φίλε, δεν έχω ένα δολάριο στην τσέπη μου."

Δεν με νοιάζει αν έχω λεφτά, με νοιάζει αν είμαι ευλογημένος να δω τον ήλιο να ανατέλλει άλλη μια μέρα. Ξέρεις πόσοι άνθρωποι έχουν λεφτά, αλλά δεν θα ξυπνήσουν σήμερα το πρωί; Λοιπόν, τι είναι καλύτερο: να έχεις ένα δις δολάρια και να μην ξυπνάς, ή να είσαι απένταρος και να είσαι ζωντανός; Προτιμώ να είμαι ταπί και να ξυπνάω κάθε πρωί αυτή την εβδομάδα.

Τον Ιούνιο, είπα σε έναν δημοσιογράφο από το CNN ότι είχα δολάρια και σεντς στην τσέπη μου και ότι για κάποιο λόγο ποτέ δεν ένιωσα πιο ευτυχισμένος στη ζωή μου. " με δολάρια και σεντς στην τσέπη σας!?", εξεπλάγη. Και της είπα, " ξέρεις, η μητέρα μου ποτέ δεν μας είπε ότι κάθε μέρα πρέπει να βγάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα. Μας δίδαξε τι είναι η αληθινή ευτυχία. Συνήθιζε να λέει ότι όταν είσαι ευτυχισμένος, οι άνθρωποι γύρω σου γίνονται ευτυχισμένοι. Βλέπω όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν πολλά, αλλά δεν είναι ευτυχισμένοι. Εδώ, πέρασα 30 ολόκληρα χρόνια, μέρα με τη μέρα, σε αυτό το στενό κελί, και αναρωτιέμαι γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που δεν έχουν στερηθεί ποτέ την ελευθερία - ούτε μια μέρα, ούτε μια ώρα, ούτε ένα λεπτό, - αλλά δεν είναι ευτυχισμένοι. Δεν ξέρω γιατί δεν είναι ευτυχισμένοι, αλλά μπορώ να πω ότι είμαι χαρούμενος γιατί επέλεξα να είμαι έτσι."



Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...