Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

Το Αίμα σου πού χύθηκε στον Γολγοθάν επάνω, άξίωσον, με δάκρυα να το μεταλαμβάνω


Όλα για μένα

Χριστέ μου δεν το ήλπιζα με τόσα παρακάλια, να μένω αδιόρθωτος σέ τέτοια μαύρα χάλια.
+
Μήπως δεν είμαι και εγώ ποίημα ιδικόν σου, μήπως για με δεν σήκωσες στην πλάτη τον Σταυρόν σου; Μήπως για με δεν σ' έδεσαν οι άρχοντες οι πλάνοι, Μήπως για με δεν φόρεσες ακάνθινο στεφάνι;
+
Ροδόκρινα και διασεμιά μυρίζει ή πνοή σου, άστράπτει και φεγγοβολεϊ ή θεϊκή μορφή σου.
+
Σέ ύμνησα, σέ έψαλα στις μέρες της ζωής μου, εξ όλης της καρδίας μου κι' εξ όλης της ψυχής μου.
+
Τάκάνθι πού έκέντησε, Χριστέ την κεφαλήν σου, κ' εμένα έτσι με κεντά, αγάπη ή δική σου.
+
Υπάρχεις αναλλοίωτος, Θεός της καλοσύνης, Θεός αγάπης οικτιρμών, Θεός δικαιοσύνης.
+
Μήπως για με δεν φόρεσες την χλαίνα την κόκκινη, μήπως για με δεν σ' έπτυσαν σέ ράπισαν ραβίνοι; Μήπως για με δεν έλαβες την σταυρικήν θυσίαν, Μήπως για με δεν έπιες όξος, χολής πικρίαν;
+
Μήπως για με με τα καρφιά δεν ήσουν πληγωμένος, χείρας και πόδας και πλευράν, με λόγχην κεντημένος;
+
Φωτίζεις και παρηγορείς ψυχές πού σέ ποθούνε, ψυχές πού σέ λατρεύουνε και σέ δοξολογούνε.
+
Χάριν και διαφύλαξιν εις πάντας να χαρίζης, είρήνευσον τον κόσμον σου, τα έθνη να φωτίζης.
+
ψυχοφιλέστατε Σωτήρ, πάντας ημάς να σώσης, στην κρίσιν όταν έλθωμε, συγχώρησιν να δώσης.
+
"Ωραν τη ώρα δέομαι με δάκρυ, δεν θα παύσω,
του παραδείσου την χαράν, Χριστέ μου, νάπολαύσω!
Για μένα δεν σ' έδίκασαν ωσάν κακούργο, πλάνο, για μένα δεν απέθανες εις τον Σταυρόν επάνω; Τα πάθη σου Χριστέ Σωτήρ προβάλλω μεσιτεία, καθάρισαν μου την ψυχήν από την αμαρτία.
+
Το Αίμα σου πού χύθηκε στον Γολγοθάν επάνω, άξίωσον, με δάκρυα να το μεταλαμβάνω. Εξ όλης της καρδιάς μου, σέ ικετεύω τόσον, χάριν των παθημάτων σου, Χριστέ κι' έμενα σώσον!

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ;
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...