Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Το πείραμα

Ο Dr. Emoto έκανε ένα πείραμα.
Πήρε 3 βάζα με βρασμένο ρύζι
και για 30 μέρες
στο ένα έλεγε λόγια αγάπης,
στο δεύτερο δεν έλεγε τίποτα
και στο τρίτο έλεγε λόγια μίσους.
Το πρώτο έμεινε σχεδόν άθικτο.
Το δεύτερο μούχλιασε σύμφωνα
με την διαδικασία της φύσης,
και το τρίτο μούχλιασε πολύ πιο γρήγορα.
Μπορείς να το δοκιμάσεις κι εσύ.
Τα συναισθήματα έχουν δύναμη.
Και ειδικά όταν μεσολαβεί η δύναμη ενός δίκαιου Θεού
για κάτι που είναι δίκαιο, μπορούν να κάνουν θαύματα.
Αποδεδειγμένα θαύματα.
Χτες όταν έκανα ποδήλατο, γύρω στις 9 μμ,
ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος
και οι προβλέψεις έλεγαν καύσωνα.
Στις 10.30 περίπου έκανα ένα ποστ,
όπου ευχήθηκα να βρέξει και να σβήσει τις φωτιές.
Το ευχήθηκαν πολλοί ακόμη μαζί μου.
Μετά τις 12 το βράδυ, έριχνε εκκωφαντικές αστραπές
και μετά έβρεξε..
Τα ίδια μου είπαν φίλοι για άλλες πόλεις.
Έβρεξε και στην Δαδιά.
Θα μου πεις, εσύ την προκάλεσες τη βροχή;
Όχι, είμαι ανάξιος να προκαλέσω κάτι τέτοιο.
Αλλά πολλοί μαζί μπορούν να κάνουν πολλά.
Ίσως κάποιοι φίλοι μου να είχαν τη δύναμη.
Ίσως πολλοί άλλοι παράλληλα
να βάλαμε ένα λιθαράκι, να στείλαμε ένα μήνυμα,
ή να λειτουργήσαμε θετικά για να αλλάξει ο καιρός.
Σημασία έχει πως πιστέψαμε στην ευχή μας.
Θυμάμαι κάποτε που οι ψυχές ήταν πιο αγνές
κάθε Μεγάλη Παρασκευή είχε συννεφιά ή έβρεχε.
Είχε πίστη ο κόσμος τότε. Ήταν πιο αγνός.
Χιλιάδες τα παραδείγματα...

Yannis Bakman

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...