Έξω από τον Καθεδρικό Ναό Αθηνών μετά την Δοξολογία για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, ο μόνος που φοράει μάσκα είναι ο κληρικός, ενώ ο στρατιωτικός, η Κεραμέως και ο άλλος επίσημος δεν φοράνε μάσκα.
Υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίον ο διάκονος του Θεού είναι ο μόνος που εμφανίζεται με το βρακί στο στόμα ενώ οι άλλοι έχουν τα πρόσωπά τους ελεύθερα; Γιατί ο κληρικός φορούσε το φίμωτρο και μέσα στο Ναό, ενώ η Κεραμέως που στεκόταν δίπλα του δεν το φορούσε; Είναι η Κεραμέως της Μπίλντερμπεργκ πιο πιστή από τον κληρικό; (δείτε βίντεο εδώ)
Δεν υπάρχει καμμία «λογική» εξήγηση πόσο μάλλον για έναν κληρικό ο οποίος θα έπρεπε να γνωρίζει ότι πίσω από τα «πράγματα» και τα «φαινόμενα» υπάρχουν οι πνευματικοί νόμοι και με αυτούς πρέπει να είναι συνεπής.
Ο λόγος δεν είναι υπαρκτός είναι συμβολικός. Η Πολιτεία χρησιμοποιεί τον ιερό κλήρο ως πρότυπα για να περάσει μηνύματα υποτέλειας και υπακοής στον λαό. Ο κλήρος, με την συμφωνία των γνωστών αποστατών / οικουμενιστών της διοικούσης Εκκλησίας, έχει μετατραπεί σε πολύχρηστο εργαλείο χειραγώγησης και μάλιστα πολύ αποτελεσματικό. Διότι άλλο να θέλει να σου επιβάλει ο Καίσαρ την υποτέλεια ξεροσφύρι και άλλο να την κάνει «ιερή υπόθεση». Αυτό κατάλαβαν και οι Ροκφέλερς για την «επιτυχία» της περιβαλλοντικής παραμύθας· ότι αν έβαζαν μέσα στο κόλπο και μία θρησκευτική διάσταση (πράσινος πατριάρχης) θα έπειθαν πολύ πιο εύκολα περισσότερους ανθρώπους. Η ίδια ακριβώς ιδέα υπάρχει και εδώ, η ίδια σκοπιμότητα. Τίποτε το καινούριο, τίποτε το διαφορετικό. Όλα μα όλα καταλήγουν πάντα σε ένα πράγμα. στον έλεγχο. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
Το έχω ξαναπεί. Η ανεξήγητη, η «αφύσικη» απραξία του Ελληνικού λαού στην παρατεταμένη καταστολή του και στην κατρακύλα δεκαετιών δεν θα ήταν εφικτή εάν δεν είχαν συνθηκολογήσει οι αποστάτες ιεράρχες. Η πολιτική της μεταπολίτευσης και οι εκφραστές της ξόφλησαν. Γνωρίζουνε πολύ καλά ότι ο μόνος τρόπος για να συνεχίσουνε να επιβάλουν τις τελειωτικές πολιτικές εξόντωσης της Πατρίδας μας και ημών των ιδίων είναι μέσα από τον κλήρο. Αυτό κάνουν. Αλλά επιτρέπει και ο Θεός για την δική μας αμετανοησία.
Τι νοιώθουμε όμως εμείς για όλα αυτά; Τι συναισθήματα μας κυριεύουν όταν βλέπουμε αυτό το οικτρό θέαμα, αυτήν την ΞΕΦΤΙΛΑ; Όταν ένας, υποτίθεται, διάκονος του Θεού εξευτελίζει το τιμημένο ράσο που είναι συνυφασμένο με τους αγώνες των Ελλήνων κατ’ αυτόν τον τρόπο, τί πρέπει εμείς να κάνουμε;
Ε λοιπόν, καταρχάς θα πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτός δεν είναι διάκονος του Θεού αλλά διάκονος του Καίσαρα. Έχει προδώσει την αποστολή του για την ακρίβεια. Το ίδιο και όσοι ιερούργησαν μέσα στο Ναό χωρίς τις μάσκες μεν, αποδεχόμενοι το αυταρχικό κυβερνητικό επιτελείο δε, ενώ θα έπρεπε να τους πετάξουν έξω όπως έκανε ό Άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων. Ο Άγιος Αμβρόσιος δεν επέτρεψε στον Θεοδόσιο τον Α’ να εισέλθει στο Ναό εξαιτίας ενός αιματηρού δράματος στην Θεσσαλονίκη που κατέληξε σε 7 χιλιάδες σφαγιασμένους. Αυτοί εδώ διαπράττουν ένα συνεχές έγκλημα με εκατομμύρια νεκρούς, γεννημένους και αγέννητους Έλληνες, και κανείς δεν τους σταματάει. Αντιθέτως, τους δέχονται μέσα στους Ναούς για να «αγιάζουν» κάθε φορά τις πράξεις τους και να κοιμίζουν τον Ελληνικό λαό.
Το Ορθόδοξο ράσο δεν έχει σχέση με ριψάσπιδες αποστάτες, με δειλούς, με προδότες βολεψάκηδες. Τους ξεχωρίζουμε, τους ελέγχουμε, τους απομακρύνουμε. Δεν είναι αυτός ο κλήρος που σεβόμαστε και αγαπάμε. Αυτοί κάτω από το περίβλημα είναι τοξικοί και επικίνδυνοι και για την ψυχή μας και για την Πατρίδα μας..
Ο Θεός να μας ελεήσει.