Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

Κομισιόν: Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση

Εύγε!! Συνεχίστε τις "εκπαιδευτικές" σας πολιτικές και "μεταρρυθμίσεις". Το αποτέλεσμα σας δικαιώνει!

Χειρότερες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με έκθεση της Κομισιόν, από την οποία προκύπτει πως το 27,3% υστερεί στην ανάγνωση, ενώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% έχουν χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στην έκθεση και στις φυσικές επιστήμες.
Στην ίδια έκθεση, που δημοσιεύει η Καθημερινή, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή, μόλις 4,5% σε προγράμματα δια βίου μάθησης και κατάρτισης, ενώ γίνεται ειδική αναφορά στους 15χρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας. Στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32%, όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την έκθεση, το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά, ενώ το 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%.

Το 32,7% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009.

Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των μαθητών, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%.

Αντίθετα, η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.


πηγή