Στις 27 Οκτωβρίου του 312 ο Μέγας Κωνσταντίνος είδε το όραμα του Σταυρού στον ουρανό και το θεϊκό πρόσταγμα «ἐν τούτῳ νίκα», για να νικήσει στη συνέχεια τον Μαξέντιο στη μάχη στην Μουλβία γέφυρα, έξω από την Ρώμη.
Στα άκρα έχει φτάσει η αντιπαράθεση Βαρθολομαίου-Ιερώνυμου για το ζήτημα της Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης μίλησε για "αντιποίηση αρχής”.
Ο πρώην διοικητής των δυνάμεων του αμερικανικού στρατού στην Ευρώπη προειδοποίησε την Τετάρτη πως είναι πολύ πιθανό οι ΗΠΑ να είναι σε πόλεμο με την Κίνα σε 15 χρόνια.
Ο πολιούχος της Θεσσαλονίκης Άγιος Δημήτριος δεν εγκατέλειψε ποτέ την πόλη του ούτε και κατά τα χρόνια της σκλαβιάς της, που κράτησε από το 1430 μέχρι τη γιορτή του το 1912.
Η Μανιάτισσα Αλίκη Διπλαράκου, η πρώτη Ελληνίδα που εκλέχθηκε Μίς Ευρώπη το 1930, ήταν μία από τις γυναίκες, που εσκεμμένα παραβίασε το άβατο του Αγίου Όρους
Ο Άγιος Δημήτριος συχνά απεικονίζεται μπροστά στο Μαξιμιανό, στη
φυλακή, ευλογώντας το Νέστορα, αλλά επιπλέον επειδή ο Άγιος Δημήτριος
είναι και ένας από τους στρατιωτικούς και συγχρόνως προστάτης της
Θεσσαλονίκης,
Από πού προέρχεται το όνομα Δημήτρης; Πόσοι Έλληνες απαντούν σε αυτό και
γιατί το γιορτάζουμε στις 26 Οκτωβρίου; Μάθετε οκτώ «μυστικά» ενός από
τα δημοφιλέστερα ελληνικά ονόματα.
Χιλιάδες πιστοί συμμετείχαν σήμερα το πρωί στην Θεία Λειτουργία στον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης. Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε η λιτανεία στους κεντρικούς δρόμους γύρω από τον ναό.
Αδελφοί μου, σας παρακαλώ, κάνουμε αγρυπνία απόψε, του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου. Είναι οι καρδιές μας ανοικτές. Σας παρακαλώ. Μου είπε κάποτε ο Άγιος Πορφύριος,
σχόλιο Γ.Θ : Εδώ που φτάσαμε δεν υπάρχει εύκολος δρόμος. Αν κηρύσσαμε χρεοκοπία, κάτι που έπρεπε να κάνουμε από την αρχή της κρίσης, η εκδίκηση των Ευρωτυράννων θα ήταν δεδομένη, γιατί θα χάνανε από το ξεπούλημά μας, θα χάνανε τα δάνεια με τα οποία μας αιχμαλώτισαν και θα μας χάνανε ως αποικία. Η εκδίκησή τους θα ήταν δεδομένη, αλλά αν θέλουμε να δούμε Ανάσταση, το Γολγοθά αυτό της χρεοκοπίας θα πρέπει να τον ανέβουμε. Θα μου πείτε, εσύ μπορεί να έχεις την αντοχή να ζεις χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, βενζίνη, ίντερνετ και σούπερ μάρκετ, οι υπόλοιποι έχουν τέτοιες αντοχές; Θα απαντήσω... χωρίς τον Χριστό κανείς δεν έχει αντοχές. Καιρός να στραφούμε σε Αυτόν και να εμπιστευτούμε στα χέρια Του τις ζωές μας...
σχόλιο Γ.Θ : Φανταστείτε πως θα αντιδρούσαν τα κανάλια, οι αναρχοαριστεροί και όλο το σύστημα Soros, αν συνέβαινε και στην Πατρίδα μας μια τέτοια παρέλαση απελευθέρωσης από την ομοφυλοφιλία και επιστροφή στην Ορθόδοξη αγκαλιά της Εκκλησίας...
Όσο πιο πολύ δικτυώνεται ο κόσμος μας και οι άνθρωποι κάθε ηλικίας αποκτούν πρόσβαση σε ψηφιακές συσκευές, τόσο πολλαπλασιάζονται οι ευκαιρίες αλλά και οι κίνδυνοι.