Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Οι Ρώσοι για πρώτη φορά αιχμαλώτισαν μαζικά Πολωνούς μισθοφόρους στο Σολεντάρ-Πρώτη πτήση για το εισαγόμενο ρωσικό αεροσκάφος SJ-100 με γαλλο-ρωσικούς κινητήρες! (Εικόνες)

Μαζικές αιχμαλωτίσεις μισθοφόρων είχαμε στο Σολεντάρ

Στρατιώτες από την ρωσική εθελοντική ταξιαρχία «οι Λύκοι» κατά την διάρκεια έντονων μαχών στην περιοχή του Σολεντάρ στην Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονιέτσκ, αιχμαλώτισαν αρκετούς μισθοφόρους από την Πολωνία που πολεμούσαν στο πλευρό του ουκρανικού στρατού. Μαζί με αυτούς αιχμαλώτισαν φυσικά και ουκρανικό στρατιωτικό προσωπικό. Αυτό δήλωσε στην ρωσική κρατική TASS η εθελοντική ταξιαρχία της Μόσχας.

Σύμφωνα με την υπηρεσία, οι ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας προσπάθησαν να πραγματοποιήσουν έφοδο έναντι θέσεων της ρωσικής ομάδας στρατευμάτων Βοστόκ. Αυτές οι ουκρανικές προσπάθειες λαμβάνουν χώρα εδώ και τρεις μέρες ενώ υποστηρίζονται από πυροβόλα, ολμοβόλα, ακόμη και πυρομαχικά διασποράς σύμφωνα με κάποιες αναφορές.

Σε άλλη είδηση τώρα, την οποία μεταδίδει η ρωσική κρατική υπηρεσία ενημέρωσης RIA Novosti, ένα πρωτότυπο του ρωσικού αεροσκάφους μικρής εμβέλειας τύπου SJ-100 με εισαγόμενα συστήματα πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στο αεροδρόμιο Κομσομόλσκ ον Αμούρ. Αυτό ανακοίνωσε αρχικά το ρωσικό υπουργείο βιομηχανίας και εμπορίου.

«Κατά την διάρκεια των δοκιμών, η σταθερή επιχείρηση όλων των εγχώριων συστημάτων, ο έλεγχος και η σταθερότητα του αεροσκάφους επιβεβαιώθηκαν» δήλωσε το υπουργείο.

Συνολικά, περίπου 40 συστήματα και μονάδες αντικαταστάθηκαν στο εισαγόμενο αεροσκάφος.

Το αεροσκάφος πέταξαν οι πιλότοι δοκιμών Leonid Chikunov και Dmitry Demenev, όπως και ο μηχανικός δοκιμών Denis Velizhanin.

Η πρώτη πτήση του SJ-100 διήρκησε 54 λεπτά, ενώ κατά την διάρκεια αυτής ξεπέρασε το υψόμετρο των 3 χιλιάδων μέτρων και την ταχύτητα των 343 χλμ/ώρα.

Το πλήρωμα έλεγξε την λειτουργία του αυτόματου συστήματος ελέγχου πίεσης στο πιλοτήριο, πραγματοποίησε σχετικούς ελιγμούς και προσγειώθηκε στο ρωσικό αεροδρόμιο.

Για να επιταχυνθεί το πρόγραμμα δοκιμών, οι κινητήρες SaM146 γαλλο-ρωσικής παραγωγής τοποθετήθηκαν στο πρώτο πρωτότυπο. Το δεύτερο αεροσκάφος θα λάβει τους κινητήρες εγχώριας παραγωγής PD-8.

Σύμφωνα με τον Andrey Boginsky, αναπληρωτή γενικό διευθυντή της United Aircraft Corporation της Μόσχας για θέματα πολιτικής αεροπορίας και επικεφαλής της PJSC Yakovlev, τέσσερα έτη έχουν περάσει από τον αρχικό σχεδιασμό μέχρι την παρθενική πτήση του αεροσκάφους, διάστημα που θεωρείται εντυπωσιακά σύντομο.

πηγή