Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

Απάντηση κόλαφος για τον κορονοιό και τον Άγιο Δημήτριο στους κομπλεξικούς και φασίστες ειδικούς...

Μετά λύπης, οι εφημέριοι και ο ευλαβής λαός της συμπρωτεύουσας παρακολουθούν εκ νέου δημοσιεύματα, δηλώσεις και σχόλια, που επαναφέρουν το αφήγημα της ευθύνης των εορταστικών εκδηλώσεων στη μνήμη του Πολιούχου, το παρελθόν έτος 2020, στη διασπορά του κορωνοιού στην Θεσσαλονίκη και τους δύσκολους μήνες που ακολούθησαν.

Διαβάστε την Αναλυτική και Στοιχειοθετημένη Ανακοίνωση εκ μέρους του Ιερού Ναού υπό τον τίτλο Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ (;) ΧΡΥΣΟΣ.

Μέ αίσθημα ευθύνης απέναντι στόν πιστό λαό τού Θεού καί μέ αυτοσυνειδησία ενώπιον τής Αληθείας, αναγκαζόμαστε νά τοποθετηθούμε σχετικά μέ τά όσα διαμείβονται τό τελευταίο χρονικό διάστημα, μέ αφορμή τήν επικείμενη εορτή τού Πολιούχου μας, αγίου Δημητρίου.

Μετά μεγάλης λύπης, παρακολουθούμε εκ νέου δημοσιεύματα, δηλώσεις καί σχόλια, πού επαναφέρουν τό αφήγημα τής ευθύνης τών εορταστικών εκδηλώσεων στή μνήμη τού Πολιούχου μας, τό παρελθόν έτος 2020, στήν μεγάλη διασπορά τού κορωνοϊού στήν Θεσσαλονίκη καί τούς δύσκολους μήνες τού χειμώνα, πού ακολούθησαν.

Άν καί έχουμε διεξοδικά αναλύσει τά τεκταινόμενα γιά τήν περσινή πανήγυρη σέ προηγούμενή μας ανάλυση, οφείλουμε σήμερα, διαισθανόμενοι τίς διαθέσεις καί προθέσεις ενίων, νά σημειώσουμε τά εξής:

Αναφέρεται ενδεικτικά σέ δημοσίευμα: «ο τρόπος που θα εορταστεί ο Άγιος Δημήτριος θα αποφασιστεί βάσει των επιδημιολογικών δεδομένων, καθώς πέρυσι υπήρξε μεγάλη διασπορά και ήταν η ημερομηνία «ορόσημο» για να ξεφύγει στη συνέχεια η κατάσταση στη Θεσσαλονίκη».
(https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/koronoios-ti-tha-ginei-sti-thessaloniki-me-ti-giorti-agiou-dimitriou-kai-tin-parelasi/3374541/).

Παρακαλούμε νά επιδειχθεί έστω καί μία (1) τεκμηριωμένη επιστημονικά απόδειξη περί τού ισχυρισμού τής αποκλειστικής ευθύνης τών εορταστικών εκδηλώσεων στήν εξάπλωση τής διασποράς!

Σε άλλο δημοσίευμα: «Εάν οι επιδημιολογικοί δείκτες διατηρηθούν στο «κόκκινο» τότε στη φαρέτρα των λοιμωξιολόγων βρίσκεται πάντοτε η εισήγηση για αναβολή της στρατιωτικής και μαθητικής παρέλασης. Αντιστοίχως ο εορτασμός του Αγίου Δημητρίου, να πραγματοποιηθεί υπό δρακόντεια υγειονομικά πρωτόκολλα».
(https://www.cnn.gr/politiki/story/283517/georgiadis-h-epidimiologiki-eikona-tha-krinei-ean-tha-ginoyn-parelaseis-oxi-se-geniki-apofasi).

Παρακαλούμε νά μάς υποδειχθεί μία (1) αντίστοιχη κοινωνική, πολιτική, αθλητική, καλλιτεχνική εκδήλωση, πού πραγματοποιήθηκε ή προγραμματίζεται νά πραγματοποιηθεί κάτω από «δρακόντεια (!!!) υγειονομικά πρωτόκολλα».

Δέν γίνεται κάν συζήτηση γιά τήν πραγματοποίηση τής λιτανείας τών ιερών λειψάνων κατά τήν παραμονή τής εορτής τού Αγίου, μιάς θρησκευτικής εκδήλωσης πού έχει μακραίωνη παράδοση καί αποτελεί πηγή παρηγοριάς, ελπίδας καί ψυχικής ανάτασης γιά όλους τούς φιλάγιους Χριστιανούς καί ευλογία γιά τήν πόλη μας.
Αντ΄ αυτής, πραγματοποιούνται πάσης φύσεως εκδηλώσεις καί ο κόσμος εκφράζεται μέσα από πλήθος δραστηριοτήτων χωρίς κανένα απολύτως προβληματισμό καί ανάλογη κριτική.

Σέ όλα τά ανωτέρω οι απαντήσεις δίδονται

από τά ίδια τά δεδομένα

http://makpress.blogspot.com/2020/12/1102020.html

http://makpress.blogspot.com/2020/11/14.html

Πέμπτη 1η Οκτωβρίου, 7 κρούσματα.

Πέμπτη 8η Οκτωβρίου, 25 κρούσματα.

Δευτέρα 26η Οκτωβρίου, 84 κρούσματα.

Τετάρτη 28η Οκτωβρίου, 384 κρούσματα.

Σάββατο 31η Οκτωβρίου, 839 κρούσματα (μετά από πολλαπλάσια test).

Δευτέρα 9η Νοεμβρίου (14 ημέρες μετά τήν 26/10), 413 κρούσματα.

τήν κοινωνική πραγματικότητα
Νά υποθέσουμε πώς «δρακόντεια υγειονομικά πρωτόκολλα» τηρήθηκαν καί τηρούνται επίσης :

Στίς περιοδείες τής προσφυγοπούλας AMAL σέ πολλές πόλεις τής Ελλάδος.
Στίς εκδηλώσεις μέ αφορμή τήν εκδημία τού λαοφιλούς Μίκη Θεοδωράκη.
Στήν νεκρώσιμη ακολουθία τού δημοφιλούς ράπερ Πήτερ Αθανασόπουλου (Mad Clip).
Στίς εκδηλώσεις γιά τό Ράλλυ Ακρόπολις.
Στίς θρησκευτικές εκδηλώσεις γιά τήν εορτή τής «Ασούρα» τών σιϊτών μουσουλμάνων.
Σέ συγκεντρώσεις οπαδών αθλητικών ομάδων.
Σέ Φεστιβάλ πολιτικών νεολαιών.
Στήν διοργάνωση τής 85ης ΔΕΘ.
Στίς εκδηλώσεις τών «Φεστιβάλ Υπερηφανείας» (Gay Pride).
Σέ αθλητικές εκδηλώσεις.
Σέ συναυλίες τραγουδιστών.
Σέ δεκάδες συγκεντρώσεις καί πορείες διαμαρτυρίας.
Στά λεγόμενα «κορονοπάρτυ» στά Πανεπιστήμια.
Στά μέσα μαζικής μεταφοράς.
Στήν σύνολη σχολική δραστηριότητα.
Στήν εστίαση καί τή διασκέδαση
Αυτονόητο τυγχάνει, ότι οι ως άνω εκδηλώσεις δέν επισημαίνονται από μέρους μας, ένεκα δυσφορίας ή αντιδραστικότητας. Απλώς, ταπεινώς φρονούμε, ότι στά πλαίσια τών θεμελιωδών Συνταγματικών δικαιωμάτων καί ελευθεριών, στά πλαίσια τής ελεύθερης έκφρασης τών ιδεών καί τής απρόσκοπτης ανθρώπινης δραστηριότητας, δύνανται καί οι Ορθόδοξοι χριστιανοί νά τύχουν ανάλογης αντιμετώπισης καί μεταχείρισης. Τά δε επιδημιολογικά δεδομένα, δέν μπορούν πάντα νά προβάλλονται ως μόνιμη δικαιολογία. Αφ΄ ής στιγμής υπήρχε πρόβλεψη γιά επιδείνωση τής κατάστασης στήν πόλη μας, άς υπήρχε αντίστοιχη μέριμνα γιά λήψη μέτρων ενωρίτερα

αλλά ενίοτε από τούς ίδιους τούς «ανησυχούντες»
«Σύμφωνα με πληροφορίες ο σχεδιασμός των φετινών εορταστικών εκδηλώσεων γίνεται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο αφορά τους υγειονομικούς περιορισμούς λόγω της πανδημίας. Πέρα από το υψηλό επιδημιολογικό φορτίο, υπάρχει και η περσινή πολύ δυσάρεστη εμπειρία καθώς οι περσινές εκδηλώσεις θεωρήθηκε ότι αποτέλεσαν την απαρχή για τον μαύρο Νοέμβριο που ακολούθησε. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι, έως τις 19 Οκτωβρίου η Θεσσαλονίκη είχε διψήφιο αριθμό κρουσμάτων, αλλά μέσα σε δέκα μέρες, στις 31 του μήνα, είχε φτάσει στα 839!».

(https://www.voria.gr/article/thessaloniki-ti-tha-gini-me-parelasis-ke-doxologia-ston-agio-dimitrio)

Συνεπώς είχε αρχίσει νωρίτερα η διασπορά (πρίν τίς 19 Οκτωβρίου), ώστε νά εκδηλωθεί στίς 31 Οκτωβρίου! Η εορτή του αγίου είναι στίς 26 Οκτωβρίου! Σέ πέντε ημέρες τά κρούσματα εκτοξεύθηκαν;

Παρακαλούμε λοιπόν, νά επιδειχθεί από όλους σοβαρότητα, υπευθυνότητα καί αμεροληψία, νά αποφευχθούν εμπάθειες, ιδεοληψίες πού σύμφωνα καί μέ τήν γνώμη επιστημόνων θά τραυματίσουν τήν κοινωνική συνοχή στήν πόλη (βλ. Εξαδάκτυλος: «Όχι» σε ματαίωση παρελάσεων» «Θα διχαστεί η κοινωνία της Θεσσαλονίκης» σέ

https://www.protothema.gr/greece/article/1166426/exadaktulos-ohi-se-mataiosi-parelaseon-tha-dihastei-i-koinonia-tis-thessalonikis/).

Εφιστούμε τήν προσοχή στούς υπευθύνους, όπως αντιμετωπίσουν τό ζήτημα τών εορταστικών εκδηλώσεων γιά τήν απελευθέρωση τής πόλης καί τήν μνήμη τού αγίου της, μέ απόλυτο σεβασμό στήν ιστορική μνήμη, τόν παλμό τής καρδιάς τού λαού μας, αλλά καί απροσωπολήπτως, άνευ μεροληπτικών αποφάσεων, σπασμωδικών ενεργειών καί μή καμπτόμενοι από φανατικές φωνές καί υστερικές αντιδράσεις.

Ζητούμε μέ σεβασμό, νά επικρατήσει ψυχραιμία, λογική καί νηφαλιότητα!

Νά γίνει επιτέλους κατανοητή η πραγματικότητα γιά τά περσινά γεγονότα!

Νά ληφθεί επιτέλους υπ΄ όψιν καί νά μήν καταστρατηγείται βάναυσα τό Άρθρο 3 παρ.1 τού Συντάγματος!

Νά επιτραπεί ελεύθερα, στά πλαίσια βέβαια τών δεδομένων τής εποχής μας, η άσκηση τού Συνταγματικού δικαιώματος τής ελεύθερης θρησκευτικής εκφρασης!

Νά εφαρμοσθεί ισονομία καί ισοπολιτεία!

Νά βρούν εφαρμογή καί στή δική μας περίπτωση, στά πλαίσια τών δημοκρατικών αρχών μιάς ευνομούμενης Πολιτείας, οι αρχές τής ισότητας καί τής αναλογικότητας!

Καί διερωτώμεθα:

Σέ εμάς πάλι θά εξαντληθεί η αυστηρότητα τών αρμοδίων;

Σέ εμάς πάλι θά επιδειχθεί υπέρμετρος ζήλος;

Σέ εμάς πάλι θά επιρριφθούν όλες οι ευθύνες;

Σέ εμάς πάλι θά αποδοθούν βαρύτατες κατηγορίες;

Τήν ίδια στιγμή πού αυξάνεται ο επιτρεπόμενος αριθμός καταναλωτών στίς υπεραγορές (https://xristika.gr/prosochi-nees-allages-sta-soyper-market-pos-tha-mpainoyme/), εάν αυτό πού φοβίζει τούς ειδικούς -έστω καί γιά τόν τίτλο τής είδησης- είναι ο Άγιος Δημήτριος («Θεσσαλονίκη: Ένα βήμα πριν το μίνι lockdown Λύματα και Άγιος Δημήτριος φοβίζουν τους ειδικούς», σέ https://www.thepaper.gr/thessaloniki-ena-vima-prin-to-mini-lockdown-lymata-kai-agios-dimitrios-fovizoyn-toys-eidikoys/), τότε, είτε αναμένεται τεράστια συμμετοχή κόσμου, κάτι πού θά έπρεπε όμως νά προβληματίσει θετικά καί νά γίνει σεβαστό, είτε δυστυχώς επιβάλλονται ως μή ώφειλε, χριστιανοφοβικές θέσεις καί αντιλήψεις.

Επειδή λοιπόν, η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, καταθέτουμε λίγες σκέψεις, επιφυλλασσόμενοι νά επανέλθουμε εφόσον χρειασθεί.

 

πηγή