Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου
(...)Καί ὁ
Ἅγιος Ἰωάννης λοιπὸν ἤλεγχε αὐτὸν ἀλλὰ γιατὶ τὸν ἤλεγχε καὶ ἀσχολιότανε
μὲ τὸν Ἡρώδη; Γιατὶ ἀκριβῶς ὁ Ἡρώδης ἤτανε ἕνα πρόσωπο ὑπεροχικὸ. Ἤτανε
σὲ ἐξουσία. Εἶχε ἐπιρροὴ στὸν λαὸ. Καὶ ἄν λοιπὸν αὐτὰ ἔκανε ὁ ἄρχοντας,
ὁ ἐξουσιαστὴς, ὁ ἡγέτης, πολὺ πιὸ εὔκολα θὰ τὸ ἔκανε ὁ ἁπλὸς πολίτης, ὁ
ἁπλὸς ὑποτακτικὸς ἐκείνης τῆς ἐποχῆς ἀλλὰ καὶ σὲ κάθε ἐποχὴ οἱ ἡγέτες,
οἱ πολιτικοὶ ἡγέτες ὅπως καὶ οἱ θρησκευτικοὶ ἡγέτες, ἀσκοῦν τεράστια
ἐπιρροὴ στὸν λαό.
Γι’
αὐτὸ καὶ σήμερα ἡ ἄνομη πολιτικὴ ἐξουσία προσπαθεῖ νὰ προσεταιριστεῖ
τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἐξουσία, τοὺς Ἱερεῖς καὶ τοὺς Ἀρχιερεῖς, πρὸ πάντων
τοὺς Ἀρχιερεῖς ποὺ ἀποτελοῦν τὴν Διοικοῦσα Ἐκκλησία, γιὰ νὰ παρασύρει
τὸν λαὸ σ’αὐτὸ τὸ ἄνομο ἐμβόλιο-διαβόλιο, καὶ ὄχι μόνο σ’αὐτὸ γιατὶ δὲν
εἶναι αὐτὸ ὁ τελικὸς στόχος. Ὁ τελικὸς στόχος εἶναι νὰ γίνουμε ζόμπι, νὰ
γίνουμε ρομπὸτ, εἴλωτες τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων. Καὶ ἔχουν ἀπὸ πολλὰ
χρόνια αὐτὴν τὴν τεχνολογία νὰ ἐπιδροῦν στὸν ἀνθρώπινο ἐγκέφαλο καὶ νὰ
ἀφαιροῦν τὴν βούληση τοῦ ἀνθρώπου, νὰ κατευθύνουν τὸν ἄνθρωπο ὅπου
ἐκεῖνοι θέλουν, καὶ νὰ τοῦ δημιουργοῦν τὰ συναισθήματα ποὺ αὐτοὶ θέλουν,
καὶ τὶς ἀποφάσεις, νὰ τοῦ ἐμπνέουν τὶς ἀποφάσεις ποὺ αὐτοὶ θέλουν.
Αὐτό
εἶναι τὸ τελικὸ ἐκβὰν, μία παγκόσμια δικτατορία, μία παγκόσμια
ὑποδούλωση τῶν ἀνθρώπων, ὄχι μόνο τῶν σωμάτων ἀλλὰ καὶ τῶν ψυχῶν, ὅπως
ἔλεγε καὶ ὁ μακαριστὸς π. Ἀθανάσιος Μυτιληναίος. Αὐτὸς εἶναι ὁ σκοπὸς
τοῦ διαβόλου, νὰ πάρει ὑπὸ τὴν ἐξουσία του τὸν ὅλο ἄνθρωπο καὶ νὰ τὸν
καταστήσει ὑπόδικο καὶ μέλος, κατοικητὴ τῆς κολάσεως, νὰ τὸν πάρει μαζί
του στην κόλαση.
Γι’
αὐτό, ἀγαπητοὶ ἀδερφοὶ, πρέπει νὰ θαυμάσουμε τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν
Πρόδρομο, ὁ ὁποῖος δὲν δίστασε παρόλο ποὺ φυσικῶς γνώριζε, φυσικὰ
γνώριζε τὸ κόστος, νὰ ἐλέγξει τὸν ἄρχοντα. Καὶ βλέπετε πῶς ἡ ἀρετὴ
ἐκτιμᾶται καὶ ἀπὸ τοὺς κακοὺς, ἀπὸ τοὺς ἀνόμους. Ἀλλὰ ἔπεσε θῦμα τοῦ
περιβάλλοντος τοῦ Ἡρώδη, τῆς ἀνόμου συζύγου του, τῆς Ἡρωδιάδος, καὶ ἔτσι
ἔχασε τὴν ζωή του ἀλλὰ δὲν τὴν ἔχασε, τὴν κέρδισε ὁ Ἅγιος Ἰωάννης. Καὶ
τὴν κέρδισε πανηγυρικὰ γιατὶ πραγματικὰ γιὰ τὸν πιστὸ, γιὰ τὸν ἄνθρωπο
τοῦ Θεοῦ δὲν ὑπάρχει θάνατος. Τὸ ξεχάσαμε αὐτὸ καὶ σήμερα φοβηθήκαμε τὸν
θάνατο. Καὶ ὄχι μόνο τὸν θάνατο φοβηθήκαμε, καὶ ἕνα πρόστιμο
φοβηθήκαμε, καὶ μία φυλάκιση ἐνδεχομένως, μία δίωξη δικαστικὴ. Σὲ καμμιὰ
περίπτωση ὁ Χριστιανὸς δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι Χριστιανὸς ὅταν φοβᾶται τὸν
θάνατο. Γίνεται εἰδωλολάτρης, γίνεται ἄθεος ὅταν φοβᾶται νὰ πεθάνει.
Ἀντίθετα ὁ Χριστιανὸς ποθεῖ νὰ πεθάνει. Οἱ Ἅγιοι θέλανε νὰ πεθάνουν. Ὁ
ἀληθινὰ Χριστιανὸς θέλει νὰ πεθάνει, θέλει νὰ κοιμηθεῖ γιατὶ θέλει νὰ
πάει κοντὰ στὸν Κύριο ποὺ λατρεύει καὶ ἀγαπᾶ ὑπὲρ πάντα ἄλλον. Θέλει νὰ
πάει καὶ χαίρεται ὅταν πηγαίνει. Ποτὲ βέβαια δὲν προκαλεῖ ὁ ἴδιος μόνος
του τὸν θάνατο, δὲν αὐτοκτονεῖ, ἀλλὰ ὅταν τοῦ δίνεται ἡ εὐκαιρία νὰ
μαρτυρήσει, νὰ ὁμολογήσει Χριστὸν, τὸ κάνει αὐτὸ καὶ δὲν φοβᾶται ἀκόμα
καὶ τὴν ἔσχατη ποινὴ ποὺ εἶναι ὁ θάνατος.
Σήμερα
δυστυχῶς αὐτὰ δὲν ἀκούγονται ἀπὸ τοὺς Ἱεροκήρυκες, ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους,
ἀπὸ τοὺς Ἀρχιερεῖς, ἀπὸ τοὺς Ἱερεῖς, ἀλλὰ ξέρετε, ἀκούγονται ἀπὸ τοὺς
δαίμονες. Μοῦ ἔλεγε ἕνας Ἱερομόναχος ποὺ διάβαζε ἐξορκισμοὺς, πολὺ
σεβαστὸς, ὅτι τοῦ ἔλεγε τὸ δαιμόνιο «τὶ φοβηθήκατε ἐσεῖς οἱ Χριστιανοὶ
τὸ ἐμβόλιο, τὶ φοβηθήκατε τὸν θάνατο καὶ κάνατε τὸ ἐμβόλιο καὶ
παρασυρθήκατε καὶ ἐξαπατηθήκατε ἀπὸ μένα». Τὸ ὁμολογεῖ ὁ διάβολος ὅτι
«εἶναι δικό μου τὸ ἐμβόλιο καὶ ἐγὼ μάλιστα», ἔλεγε, « ἔκανα τελετὴ,
ἐμεῖς κάναμε τελετὴ γιὰ τὸ ἐμβόλιο σὲ στοὰ στὴν Ἀμερικὴ». Ἀκοῦτε, τὶ
ὁμολογεῖ τὸ ἴδιο τὸ δαιμόνιο! Καὶ ἔλεγε λοιπὸν, «τὶ φοβηθήκατε ἐσεῖς,
ἀφοῦ γιὰ σᾶς δὲν ὑπάρχει θάνατος, γιὰ τοὺς Χριστιανοὺς δὲν ὑπάρχει
θάνατος». Καταλάβατε ποῦ φτάσαμε ἀδερφοί μου; Κάτι ἀνάλογο μὲ αὐτὸ ποὺ
ἔλεγε ὁ Χριστός μας ὅταν φώναζαν τὰ μικρὰ παιδάκια ὅταν μπῆκε ὁ Χριστός
μας στὴν Ἁγία Πόλη «ὠσανὰ εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου»,
δηλαδὴ τὸν ὑποδεχόντουσαν ὡς τὸν ἀναμενόμενο Μεσσία καὶ τοῦ λέγαν τοῦ
Χριστοῦ «ἀκοῦς τὶ σοῦ λένε», καὶ τοὺς λέει ὁ Χριστὸς «πολὺ καλὰ κάνουν
καὶ τὸ λένε καὶ ἄν δὲν τὸ ποῦν αὐτὰ, θὰ τὸ ποῦνε τὰ λιθάρια, θὰ
φωνάξουν».
Τώρα
λοιπὸν ποὺ δὲν τὸ λένε οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ οἱ Ἱερεῖς, τὸ λένε τὰ δαιμόνια.
Τὶ φοβηθήκατε τὸν θάνατο καὶ τρέχετε ὅλοι νὰ κάνετε αὐτὸ ποὺ δὲν εἶναι
καθόλου ἐμβόλιο, κακῶς λέγεται ἔτσι ἀλλὰ εἶναι γενετικὴ θεραπεία,
γενετικὴ τεχνολογία μὲ σκοπὸ, ὅπως σᾶς εἶπα, τὴν καθυπόταξη τοῦ
ἀνθρώπου. Αὐτὸ εἶναι τὸ τελικὸ ἐκβὰν γι’αὐτὸ καὶ θὰ κάνουν καὶ ἄλλες
δόσεις. Καὶ μάλιστα πολλοὶ λέγουν γιὰ ἑπτὰ δόσεις καὶ οἱ δαίμονες αὐτὸ
λένε ὅτι εἶναι ἑπτὰ οἱ δόσεις.
Λοιπόν,
τοὐλάχιστον αὐτοὶ ποὺ ἐξαπατήθηκαν καὶ ἔκαναν τὴν πρώτη, τὴν δεύτερη
δόση, νὰ μὴν κάνουν τὶς ὑπόλοιπες. Νὰ μετανοήσουν, νὰ κλάψουν, νὰ
ἐξομολογηθοῦν, γιατὶ κινδυνεύει ἡ σωτηρία τους. Αὐτὸ νὰ προσέξουμε πάρα
πολὺ.
(...)
Αὐτά
ἤθελα νὰ πῶ ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ. Βλέπετε, οἱ μαρτυρίες εἶναι ἀπὸ πολλοὺς
καὶ παραχωρεῖ ὁ Θεὸς καὶ ἀπὸ τοὺς δαίμονες. Ἔλεγε αὐτὸς ὁ δαίμονας στὸν
Ἱερομόναχο τὴν ὥρα ποὺ διάβαζε ἐξορκισμοὺς, «μὰ γιατὶ στὰ λέω αὐτὰ τὰ
πράγματα, δὲν θέλω νὰ στὰ πῶ ἀλλὰ ἀναγκάζομαι, ἀλλὰ πιέζομαι». Ἔτσι,
βεβαίως ὁ διάβολος λέει καὶ ψέμματα ἀλλὰ λέει καὶ ἀλήθειες,
ἀναγκαζόμενος, πιεζόμενος ἀπὸ τὶς εὐχὲς τοῦ ἐξορκισμοῦ, ὅπως ἔλεγε καὶ
ἀλήθειες μπροστὰ στὸν Χριστὸ καὶ τοῦ ἔλεγε «σὺ εἶσαι ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ».
Ὁμολογοῦσαν καὶ τὰ δαιμόνια τότε ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ἀληθινὰ ὁ Θεός.
Ἄς
ἔχουμε λοιπὸν ὅλα αὐτὰ ὑπόψη μας ἀδελφοί μου γιὰ νὰ μὴν πέσουμε στὴν
παγίδα τοῦ σατανᾶ ποὺ ὅπως βλέπετε, μὲ πιεστικὸ τρόπο, ὅλη τὴν
ἀνθρωπότητα ἔτσι τὴν κατευθύνει σ’αὐτὴν τὴν παγίδα, γιὰ νὰ σκοτώσει ὅσο
γίνεται περισσότερους. Αὐτὸς εἶναι ὁ ἀνθρωποκτόνος διάβολος καὶ αὐτὸ
ἐπαληθεύει καὶ τώρα μ’αύτὰ ποὺ κάνει, καὶ φυσικὰ νὰ ὑποδουλώσει τὶς
ψυχὲς τους` αὐτὸ εἶναι τὸ τελικὸ, ἔτσι, ζητούμενό του. Ἄν ἦταν ὄντως
καλὰ ὅλα αὐτὰ, γιατὶ νὰ ἤτανε ὑποχρεωτικὰ;Τὸ καλὸ δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὸ.
Βλέπετε, καὶ ὁ Χριστός μας ὅταν ἦταν νὰ θεραπεύσει κάποιον, τὸν ρωτοῦσε
«θέλεις νὰ γίνεις ὑγιὴς». Αὐτοὶ ἐδῶ τώρα θέλουν νὰ μᾶς κάνουν μὲ τὸ
ζόρι ὑγιεῖς, ἔτσι νομίζουν δηλαδὴ. Ἔτσι μᾶς λένε. Ἀλλὰ φυσικὰ, δὲν
θέλουν νὰ μᾶς κάνουν ὑγιεῖς, τὸ ἀντίθετο, γιατὶ ξέρουμε ὅτι αὐτὰ τὰ
ἐμβόλια καὶ στείρωση προκαλοῦν, καὶ χίλιες δυὸ παρενέργειες. Ἤδη ἔχουμε
πάνω ἀπὸ δύο ἑκατομμύρια παρενέργειες ἐπίσημα στὴν Εὐρώπη καὶ πάνω ἀπὸ
ἑξακόσιες χιλιάδες στὴν Ἀμερικὴ, καὶ πάνω ἀπὸ εἴκοσι ἕνα χιλιάδες
θανάτους στὴν Εὐρώπη μὲ ἐπίσημα στοιχεῖα-μπορεῖτε νὰ τὰ βρεῖτε στὸ
διαδίκτυο- καὶ πάνω ἀπὸ δεκατέσσερις χιλιάδες θανάτους στὴν Ἀμερικὴ,
ἀπ’αὐτὰ τὰ πράγματα.
Ὁπότε
δὲν πρέπει νὰ τρῶμε κουτόχορτο, νὰ κοιμόμαστε μὲ τὰ τσαρούχια, ἀλλὰ σὲ
καμμιὰ περίπτωση, καὶ γι’αὐτὸ σὲ καμμιὰ περίπτωση νὰ μὴ δεχτοῦμε ὅλα
αὐτὰ τὰ ὁποῖα μᾶς πλασάρει ὁ ἔξω ἀπὸ δῶ. Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς εὐλογεῖ ὅλους καὶ
ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος νὰ μᾶς φωτίζει, ἔτσι ὥστε, προσέξτε, ὄχι
ἁπλῶς νὰ μὴν κάνουμε τὸ κακὸ ἀλλὰ ὀφείλουμε νὰ ἐλέγχουμε τὸ κακὸ. Γιατὶ
ὅποιος σιωπᾶ μπροστὰ στὸ ἔγκλημα, μπροστὰ στὴν ἁμαρτία, γίνεται
συνένοχος τῆς ἁμαρτίας. Καὶ αὐτὰ ποὺ σᾶς λέγω πρέπει νὰ τὰ λέτε καὶ
στοὺς ἄλλους καὶ νὰ ἐνημερώνετε τοὺς ἀδελφούς μας ὅλους νὰ μὴν πέσουν
στὴν παγίδα αὐτὴ τοῦ διαβόλου καὶ ἔτσι χάσουμε πολλοὺς ἀδελφοὺς μας ἀπὸ
τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ.
Χρόνια πολλὰ καὶ εὐλογημένα.