Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Τί είναι το Δίκτυο Ελληνισμού; Η πρόταση για Κεντρικό Εθνικό Συμβούλιο το οποίο θα διανέμει ρόλους και εξουσίες


Το δεύτερο μέρος της συνέντευξης του καθηγητή φυσικής και φιλοσοφίας στο ΔΠΘ κ. Γιώργου Παύλου* στο Έκτακτο Παράρτημα

(Το πρώτο μέρος της συνέντευξης ΕΔΩ)


-Ποια είναι η δομή λειτουργίας του Δικτύου Ελληνισμού;

Οι βασικές αρχές του ΔΕ είναι οι εξής. Σε κανένα επίπεδο λειτουργίας του ΔΕ δεν υπάρχει αρχηγός. Όλοι είναι φίλοι και ίσοι μεταξύ ίσων ως πρόσωπα. Σε ουδεμία διαδικασία ανάληψης ρόλων δεν λαμβάνουν υπόψιν ψηφοφορίες. Όλα αποφασίζονται με συζήτηση διάλογο και συναίνεση. Ισχύει αυτό που διαβάζουμε στους τρεις σωματοφύλακες. Όλοι για έναν και έναν για όλους. Όποιος αυτοπροτείνεται για οποιαδήποτε μορφή εξουσίας διαγράφεται και αποβάλλεται από το ΔΕ. Δηλαδή μεταφέρουμε σε κοινωνικοπολιτικό επίπεδο τις βασικές αρχές της Αρχαίας Εκκλησίας, του Δήμου αλλά και τις αρχές της Ορθόδοξης Αποστολικής και Συνοδικής Εκκλησίας του Χριστού, όπου κυριαρχεί το: Όποιος θέλει να είναι πρώτος ας γίνει τελευταίος και υπηρέτης όλων. Το πνεύμα και η φιλοσοφία του ΔΕ στηρίζεται στο ανιδιοτελές. Δηλαδή στην ανιδιοτελή προσφορά προς τους άλλους και προς την κοινωνία και όχι η ατομική, υλική, ψυχολογική, συναισθηματική και όποια άλλη ατομική αυτοβεβαίωση. Ξέρουμε πως αυτό είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο. Είναι σε επίπεδο θαύματος. Αλλά είναι και το μόνο που θα σώσει την Ελλάδα, τον Ελληνικό λαό και τον πολιτισμό εν γένει. Διότι αυτή την στιγμή διώκεται φανερά η κρυφά από την Ελλάδα ότι Ελληνικό και ότι Ορθόδοξο. Στην επόμενη δεκαετία δεν θα υπάρχουν Έλληνες και χριστιανοί Ορθόδοξοι στην Ελλάδα αν συνεχιστούν τα πράγματα ως έχουν μέσω των κομμάτων που μας κυβερνούν χωρίς να μας αγαπούν. Χωρίς να αγαπούν την ιστορία αυτού του λαού. Χωρίς να αγαπούν αυτό τον λαό.

-Πιστεύετε ότι η δομή αυτή είναι λειτουργική; 
 
Το λειτουργικό εξαρτάται από τους ανθρώπους και την παιδεία των, εάν δηλαδή μπορούν να λειτουργούν ανιδιοτελώς ή αν είναι άρρωστοι και ιδιοτελείς. Το φάρμακο υπάρχει αρκεί ο ασθενής να θέλει να θεραπευθεί. Όλα κρίνονται στην πράξη. Τα καράβια μόλις βγουν από τα ναυπηγεία και αντιμετωπίσουν τα κύματα τότε φαίνεται αν είναι στέρεα και ικανά να πλέουν χωρίς να βουλιάζουν Εμείς δοκιμάζουμε αυτό τον δρόμο. Διότι όλα τα άλλα σίγουρα μάς έχουν βουλιάξει. Θυμηθείτε. Δημογραφική κατάρρευση, Οικονομική κατάρρευση, Υπερχρέωση και επιβαλλόμενα Μνημόνια, Πρέσπες, Εκατομμύρια λαθρομεταναστών, Ισλαμικός Εποικισμός της Ελλάδος και δεκάδες ισλαμικές πόλεις στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και στην ενδοχώρα. Εκατοντάδες χιλιάδες νέων Ελλήνων που μεταναστεύουν στο εξωτερικό. Κορωνοϊός, κομματική δικτατορία και επικείμενη οικονομική κατάρρευση. Τέλος, η απαγόρευση της Θείας Λειτουργίας και της Θείας Κοινωνίας. Στην ουσία διωγμός των Ελλήνων και του Χριστού από την Ελλάδα. Τι μας απομένει να πράξουμε για να σωθούμε; Η Ποιότητα, το Ήθος, το Θάρρος, η Σοφία, η Θυσία και η Ανιδιοτέλεια. Σαφώς επιχειρούμε ένα θαύμα. Βέβαια τα θαύματα εμείς μεν τα επιδιώκουμε και τα πιστεύουμε. Όμως ο Θεός τα πραγματοποιεί.

-Δεν σας προβληματίζει το γεγονός ότι από την στιγμή που η συμμετοχή στο Δίκτυο Ελληνισμού είναι ανοικτή για τον καθένα, ενδέχεται να συμμετάσχουν άνθρωποι από αντίθετες τάσεις, από πολιτικούς χώρους αντίθετους στα ιδανικά που ασπάζεται το Δίκτυο Ελληνισμού;

Μα αυτό είναι το όντως νέο του ΔΕ. Ότι δεν φοβάται τους ανθρώπους. Ο κάθε άνθρωπος είναι φύσει καλός και αγαθός. Είναι θεοειδής η ύπαρξη κάθε ανθρώπου ανδρός και γυναικός. Το ΔΕ τους καλεί όλους. Οποίος αντέχει τις αρχές και τους κανόνες λειτουργίας του ΔΕ μένει και ενσωματώνεται και υπηρετεί τους σκοπούς του. Οποίος δεν αντέχει την ασκητική αυτή του ΔΕ
Φεύγει μόνος του. Διότι το ΔΕ θέλει να υπενθυμίσει στους ανθρώπους, στον κάθε άνθρωπο, πως είναι πρόσωπο. Πρόσωπο σημαίνει εμπειρία κάλους και ωραιότητας. Πρόσωπο σημαίνει εμπειρία μοναδικότητας. Πρόσωπο σημαίνει έρως ανιδιοτελής προς το κάθε πλάσμα του Θεού. Όπως ο Θεός είναι μανιακός εραστής του κάθε ανθρώπου ανδρός η γυναικός, που τον η την, καλεί στο είναι από το μηδέν και το μη ον. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Αυτό είναι η πεμπτουσία του Ελληνικού και Ορθόδοξου πολιτισμού. Έλεγε ο Ρώσος θεολόγος Φλωρόφσκι πως αν δεν γίνουμε Έλληνες δεν γινόμαστε Ορθόδοξοι. Να αντιληφθεί δηλαδή ο άνθρωπος το θεοειδές και το μυστήριο της κάθε υπάρξεως, ασχέτως φύλου η θρησκείας η εθνότητας η χρώματος η φυλής η κατάστασης.
Αυτή η Εκρηκτική Αλήθεια ξεκινά με την αρχαία Ελλάδα όπου συνειδητοποιούν οι άνθρωποι τον Λόγο το Έλλογο και την Λογικότητα και το μυστήριο των όντων και περατούται με την Σάρκωση του Θεού Λόγου στο πρόσωπο του Χριστού, την Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού. Η Δύση με τον γερμανισμό της κατέστρεψε όπως είπαμε πριν τον Ελληνικό αλλά και τον Ορθόδοξο πολιτισμό. Πολλοί Έλληνες που διαχωρίζουν σήμερα Ελληνισμό και ο]Ορθοδοξία, αγνοούν ότι στην ουσία είναι φορείς ενός γερμανικού πνεύματος που δεν κατανόησε ούτε την Αρχαία Ελλάδα ούτε την Ορθόδοξη και Χριστιανική Ελλάδα δηλαδή την Ρωμηοσύνη. Η πολυδιάσπαση που παρατηρούμε σήμερα στην ελληνική κοινωνία, δεξιοί, αριστεροί, Ελληνιστές Χριστιανοί, αλλά και σε κάθε περίπτωση ακόμη λεπτότερη διάσπαση, π.χ. οι χριστιανοί μαζεύονται σε ομάδες ή οργανώσεις, που η κάθε μια έχει δικό της χριστιανικό καταστατικό και δικό της χριστιανικό ήθος, όλα αυτά δείχνουν την ζημιά που επέφεραν οι Βαυαροί και τα ελληνικά κόμματα αφότου δολοφονήθηκε ο Καποδίστριας. Ακούμε σήμερα να λένε οι χριστιανοί ο δικός μου γέροντας, το δικό μου μοναστήρι και ό,τι άλλο αναιρώντας την ουσία του Ευαγγελίου. Ίνα ώσι Εν.
Εάν οι Έλληνες δεν ενωθούν πραγματικά στη βάση του Ελληνικού και Ορθόδοξου πολιτισμού και της Ελληνικής και Ορθόδοξης πολιτιστικής ταυτότητας και Εκκλησιαστικής Κληρονομιάς, τελικώς θα εκδιωχθούν εντελώς από την Ελλάδα και η Ελλάδα θα εξισλαμισθεί πλήρως. Και την ευθύνη θα την έχουμε εμείς οι νεοέλληνες, που αγνοούμε και την Ελληνικότητα και την χριστιανικότητα. Νομίζουμε πως είμαστε Έλληνες η Χριστιανοί Ορθόδοξοι αλλά στην πραγματικότητα είμαστε Ελληνοφανείς και Ορθοδοξοφανείς δυτικοτραφείς. Διότι ο γνήσιος Έλληνας είναι και γνήσιος Ορθόδοξος. Είναι ρωμηός με φιλότιμο και ανιδιοτέλεια που πάσχει και θρηνεί για την πατρίδα του την Εκκλησία του, τον λαό του. Πάσχει και θρηνεί για όλο το ανθρώπινο γένος. Αποζητά και προσεύχεται και αγωνίζεται να αναστηθούν όλοι οι νεκροί. Διότι είναι βαθιά αισθαντικός και ανιδιοτελής. Πάσχει από έρωτα για τον Χριστό, για τον άνθρωπο ακόμη και για την άλογη φύση, όπως έκανε ο άγιος Σιλουανός ο Ρώσος στο Άγιον Όρος και όλοι οι άγιοι και όντως σοφοί. Διότι δεν θέλει τίποτε να χαθεί και πέσει στο μη ον. Ο αληθινός Έλληνας είναι αληθινός Χριστιανός και ζει για να υπηρετεί και όχι για να εξουσιάζει.
Όταν κάποιος ανήκει σε κόμμα, σε ιδεολογία σε ομάδες η ομαδούλες χριστιανικές ή μη χριστιανικές έχει απωλέσει την ουσία και του Ελληνισμού και του Χριστιανισμού. Αγνοεί και τον Όμηρο ή τους τραγικούς ποιητές και του φιλοσόφους, αλλά αγνοεί και τον Χριστό ως τον Μόνο Ζώντα Θεό και άνθρωπο και τον Μόνο Μεσσία και Σωτήρα του κόσμου.

-Το Δίκτυο Ελληνισμού έχει έτοιμο κάποιο προτεινόμενο εναλλακτικό πολιτικοκοινωνικό σχέδιο για κάθε πτυχή του κράτους και της κοινωνίας;


Το ΔΕ έχει θέσει τους γενικούς κανόνες και τις βασικές ελληνικές και ορθόδοξες αρχές πάνω στις οποίες θα στηριχθεί κάθε πολιτική μεταρρύθμιση. Παιδεία, οικονομία, διεθνείς σχέσεις και Άμυνα, εκπαίδευση επιστήμη τεχνολογία υγεία κλπ. Ειδικοί επιμέρους επιστήμονες εργάζονται για έναν πιο αναλυτικό σχεδιασμό. Π.χ. στην Παιδεία. Η Ελληνική γλώσσα, Ιστορία, θεολογία, θετικές επιστήμες κλπ κλπ, όλα αυτά θα πρέπει να υπηρετούν και να σέβονται τον άνθρωπο και όχι να αχρηστεύουν τον άνθρωπο υποτάσσοντας τον σε μια ανέραστη παιδεία και εκπαίδευση για ρομπότ ή αγέλη καταναλωτών και εργατών. Πρέπει να δημιουργούν ακέραιες προσωπικότητες με έρωτα για την γνώση και τον άνθρωπο, για την πόλη και για την ζωή. Στην οικονομία η Ελλάδα πρέπει να είναι επαρκής με την δική της εσωτερική παραγωγή σε πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα. Δεν μπορούμε να εισάγουμε τα πάντα ή να πετάμε παραγωγές γεωργικές στα σκουπίδια και συγχρόνως να υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν τα σκουπίδια. Δεν μπορεί μια χώρα να είναι περιουσία των τραπεζών και οι τράπεζες να απομυζούν τον δημόσιο και ιδιωτικό πλούτο.
Γνωρίζουμε πως οι φούσκες των τραπεζών σχεδιάστηκαν για να οδηγήσουν στα Μνημόνια και στην ξένη κατοχή της Ελλάδος. Το ίδιο η πολιτική. Ο πολιτικός δεν ανήκει σε κόμματα αλλά στον λαό του. Δεν πρέπει ακόμη ο πολιτικός να εξυπηρετεί δικές του ανάγκες. Πρέπει να έχει καταξιωθεί πρώτα ως επιστήμονας, ως επιχειρηματίας, ως επαγγελματίας και ό,τι άλλο και ακολούθως να καλείται να υπηρετήσει την πολιτική. Δεν μπορεί να είναι καριερίστας ξεκινώντας από το παιδί για όλες τις δουλειές στους κομματικούς μηχανισμούς. Ο πολιτικός θα πρέπει να είναι ακέραιη και ελεύθερη προσωπικότητα. Να υπηρετεί την πόλη και την πολιτεία και όχι το κόμμα ή τον εαυτό του ή τα αφεντικά του, εμφανή η αφανή. Ο πολιτικός δεν μπορεί να επιλέγεται από τον αρχηγό του κόμματος αλλά από την βάση του λαού. Δημιουργούμε στην βάση της κοινωνίας δομές που θα αναδεικνύουν υγιείς πολιτικούς άνδρες και γυναίκες. Θα πρέπει να υπάρχει διαρκής έλεγχος των πολιτικών από την βάση του λαού και της κοινωνίας. Καταργούνται στην ουσία οι επαγγελματίες πολιτικοί. Για αυτό τροποποιούμε εντελώς την πολιτική πρακτική. Ίσως χρειάζεται μια άλλη συνέντευξη για όλα αυτά τα επιμέρους θέματα και κυρίως για να εξηγήσουμε το νέο πολιτικό παράδειγμα που προτείνει το ΔΕ.
Πάντως η βασική και καινοτομική ιδέα την οποία αναφέραμε και προηγουμένως είναι η μεταφορά της πολιτικής εξουσίας από ένα πρόσωπο σε ένα Κεντρικό Εθνικό Συμβούλιο το οποίο θα διανέμει ρόλους και εξουσίες.
Το ΚΕΘ θα ευρίσκεται στο κέντρο ενός συστήματος ομόκεντρων σφαιρικών φλοιών που θα απαρτίζονται από περιφερειακά και τοπικά εθνικά συμβούλια. Με τον τρόπο αυτό αναστρέψουμε την πυραμίδα της πολιτικής εξουσίας θέτοντας την κορυφή κάτω. Δηλαδή η ροή της εξουσίας δεν είναι από ένα κέντρο η κορυφή προς την βάση η την περιφέρεια αλλά αντιστρόφως από την βάση προς την κορυφή και από την περιφέρεια προς το κέντρο. Η ακόμη πιο ορθά αμφίδρομα. Πιο πολύ αυτή την ιδέα την παρουσιάζουμε στο βιβλίο μας Γεωπολιτική της Ρωμανίας και Πολιτειολογία της Ρωμηοσύνης.

-Πως σκοπεύετε να προωθήσετε τους στόχους του Δικτύου Ελληνισμού ;

Οι στόχοι του Δικτύου καταμερίζοντας σε δυο βασικούς άξονες. Ένας άξονας είναι η ίδρυση, όπως είπαμε, μιας παγκόσμιας Ακαδημίας Στήριξης του Ελληνισμού και ο δεύτερος άξονας είναι η αλλαγή πολιτικού παραδείγματος και υπέρβαση της κομματικής φεουδαρχίας.
Ήδη, οι στόχοι αυτοί του ΔΕ έχουν αρχίσει να προωθούνται στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, όπου συνολικά το ΔΕ απαριθμεί μερικές χιλιάδες μέλη. Πιο συγκεκριμένα, στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό έχουν αρχίσει να σχηματίζονται τοπικά και περιφερειακά εθνικά συμβούλια. Συγχρόνως, έχει αρχίσει να λειτουργεί Κεντρικό Εθνικό Συμβούλιο, στο οποίο εκπροσωπούνται τα τοπικά και περιφερειακά συμβούλια. Παράλληλα το ΔΕ επιχειρεί να καλέσει σε πολιτική συνεργασία όλες τις πολιτικές ομάδες που αποδέχονται τις ιδρυτικές αρχές του ΔΕ.



*Ο Γιώργος Παύλος είναι καθηγητής φυσικής και φιλοσοφίας στο ΔΠΘ.

Ηγείται επιστημονικής ομάδα που εργάζεται ερευνητικά στην θεωρία της πολυπλοκότητας και έχει αναπτύξει διεθνείς επιστημονικές συνεργασίες με Ρωσία, Αμερική, Βραζιλία και άλλες χώρες
Παράλληλα με τις θετικές επιστήμες έχει παρουσιάσει πρωτοποριακό φιλοσοφικό έργο και έχει διδάξει φιλοσοφία της επιστήμης και φιλοσοφία του πολιτισμού σε ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια. Ηγείται ο ίδιος ομάδας που έχει παράγει πρωτότυπη Ολιστική Γλωσσική και Βιωματική Μέθοδο Διδασκαλίας της Ελληνικής και άλλων γλωσσών μέσα από την τέχνη και τον πολιτισμό. Έχει σχεδιάσει το πρόγραμμα «Ελλάδα, Διεθνές Σχολείο Πολιτισμού» στα πλαίσια του οποίου έχουν υλοποιηθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό περισσότερα από 20 διεθνή Θερινά και άλλα σχολεία ελληνικής γλώσσας και ελληνικού πολιτισμού. Στα σχολεία αυτά έχουν φιλοξενηθεί και έχουν εκπαιδευθεί δωρεάν μερικές χιλιάδες νέων, μαθητών, φοιτητών και επιστημόνων, ομογενών και αλλοδαπών, στην Ελληνική γλώσσα και στον Ελληνικό πολιτισμό. Έχει εκδώσει σειρά βιβλίων όπως: α)Νόστος Ασύμμετρος Προσώπου, το φως και το ταξίδι, β)Τοπίο Μυστικό, Γνώση του Πάθους και του βάθους, γ) Ενός θνητού κραυγή.
Τελευταίο του βιβλίο είναι το βιβλίο «Γεωπολιτική της Ρωμανίας και Πολιτειολογία της Ρωμηοσύνης». Στο βιβλίο αυτό έχει επεξεργαστεί σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, πρωτοποριακή πολιτική πρόταση για μια νέα μορφή Συνοδικής και Αμεσοδημοκρατικής Πολιτειολογίας εμπνευσμένης από τον διαχρονικό Ελληνικό και Ορθόδοξο Πολιτισμό. Η πρόταση αυτή του Γιώργου Παύλου έχει υιοθετηθεί από πολλούς ευαίσθητους Έλληνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει το Παγκόσμιο Πολυκεντρικό και Αυτοοργανούμενο Πολιτικό Δίκτυο.


Περισσότερα για τον Γιώργο Παύλο Δες στο www.gpavlos.gr