Ο ρόλος των Κολεγίων στην Ελλάδα
Τελειώνοντας
το Δημοτικό Σχολείο, μου δόθηκε η δυνατότητα να διεκδικήσω μια
υποτροφία για δωρεάν φοίτηση για το Γυμνάσιο και το Λύκειο στο
"Αμερικανικό Κολέγιο Ανατόλια". Δοξάζω τω Θεώ, διότι δεν τα κατάφερα.
Δυστυχώς
τα ιδρύματα αυτού του τύπου είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να
δημιουργούν Νεογραικύλους. Οι φραγκευμένοι αυτοί Γραικύλοι μαθαίνουν να
είναι Ευρωπαίοι και λάτρεις της ιστορία
και του πολιτισμού των Δυτικών, εκπαιδεύονται εν αγνοία τους, να έχουν
αποστροφή προς την Ρωμιοσύνη, θυμώνουν μάλιστα όταν ακούν το όνομα
Ρωμιός και γαλουχούνται με την πεποίθηση ότι οι βασιλείς των Ρωμιών της
Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης είναι ξένοι προς τον εαυτό τους.
Αποδέχονται δε αφελώς, ότι είναι αρχαίοι Έλληνες χωρίς μεσαίωνα εις τον
21ο αιώνα!Γαλουχούνται ώστε να πιστεύουν ότι η ιστορία του Ελληνικού πολιτισμού της Ρωμιοσύνης με κέντρα την Πρεσβυτέρα Ρώμη και εν συνεχεία και κυρίως την Κωνσταντινούπολη, είναι κάτι το νεφελώδες και άνευ μονίμου σημασίας δια τον Νεογραικισμόν, οποίος συνδέεται δήθεν μόνο με την αρχαία Ελλάδα.
Οι Δυτικοί μέσω των τοιούτων Νεογραικών που εκκολάπτουν με αυτό τον τρόπο, είναι ευχαριστημένοι, διότι βλέπουν να αφανίζονται και τα εναπομείναντα στοιχεία της Ρωμιοσύνης, δηλαδή του λεγόμενου Βυζαντινού πολιτισμού, τα οποία η Φραγκιά τόσους αιώνες αγωνίζεται να τα αντικαταστήσει με τον δυτικό πολιτισμό, με απώτερο σκοπό να αποκλείσει την ανασύστασης της Ελληνικής Ρωμαίικης Αυτοκρατορίας.
Οι τρόφιμοι αυτού του τύπου των ιδρυμάτων, "τυγχάνει" να είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών, οι οποίοι λαμβάνουν με ευκολία καίριες θέσεις στην πολιτική, στο εμπόριο και εν γένει στη δημόσια ζωή του τόπου, επιβάλλοντας με ευκολία τις απόψεις τους, με ολέθρια αποτελέσματα τα οποία σήμερα τα βιώνουμε εντονότερα από ποτέ άλλοτε.
Δημήτριος Θ. Γκιουζέλης