Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Πλησιάζει το τέλος του Facebook; Μήνα με το μήνα πέφτει κατακόρυφα!

Σύμφωνα με τον μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοχ οι τελευταίες μετρήσεις προμηνύουν τον θάνατο του Facebook. Με ανάρτηση του στο Twitter προειδοποιεί τον Μαρκ Ζούκεμπεργκ ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει αρχίσει να γίνεται σαν το MySpace.
Ο Μέρντοχ γράφει στο Twitter του: «Πρόσεχε Facebook! Οι ώρες που ο μέσος χρήστης ξοδεύει (στο κοινωνικό μέσο) φθίνουν συνεχώς. Είναι η πρώτη ένδειξη, ότι γίνεται σκ@τ@ όπως το MySpace πριν χρόνια».

Ας σημειωθεί ότι το MySpace το αγόρασε για λογαριασμό του ομίλου του το 2005, για 580 εκατομμύρια δολάρια, και μετά από πέντε χρόνια, άρχισε να φθίνει και να μην αποδίδει τα αναμενόμενα κέρδη.

Το Facebook είναι με διαφορά το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο αυτή τη στιγμή, σύμφωνα όμως με τις μετρήσεις της εταιρείας αναλύσεων SocialBakers, κάθε μήνα υπολογίζεται ότι χάνει αρκετά εκατομμύρια χρήστες.

Συγκεκριμένα κατά τον τελευταίο μήνα, από το κοινωνικό δίκτυο αποχώρησαν 6 εκατομμύρια χρήστες από τις ΗΠΑ ενώ το τελευταίο εξάμηνο ο αριθμός αυτός ανήλθε στα 9 εκατομμύρια (4% πτώση). Το ανησυχητικό μάλιστα για το Facebook είναι ότι η ίδια κατάσταση επικρατεί και στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιαπωνία και τον Καναδά.

Υπενθυμίζεται ότι ο Murdoch ελέγχει 9 δορυφορικά δίκτυα τηλεόρασης, 100 κανάλια καλωδιακής τηλεόρασης, 175 εφημερίδες, 40 εκδόσεις βιβλίων, 40 τηλεοπτικούς σταθμούς και 1 στούντιο ταινιών σε όλο τον πλανήτη.

Σύμφωνα με τη βιογραφία του, τα τηλεοπτικά δίκτυα του, «τροφοδοτούν» με ειδήσεις 280.000.000 τηλεθεατές στις ΗΠΑ, 300.000.000 στην Ασία, το καλωδιακό του δίκτυο φτάνει σε 300.000.000 σπίτια και τα περιοδικά του σε 28 εκατομμύρια ανθρώπους.