Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Η κρίση στρέφει τους Έλληνες στο Θεό

Πριν από το Μεγάλο Θαύμα της επιστροφής των Ελλήνων στην Κωνσταντινούπολη, θα συμβεί ένα ακόμα μεγαλύτερο...

Το είχε πει ο Γέροντας και για πολλοστή φορά επιβεβαιώνεται. Οι Έλληνες θα επιστρέψουν στον Θεό και στην εκκλησία! Θα ψάχνεις να βρεις άθεο!
Τί να την κάνουμε την Κωνσταντινούπολη αν παραμείνουμε Νεοέλληνες Ψευτορωμιοί χλιαροί στην Πίστη;
Φανταστείτε να μας έδιναν την Πόλη πριν την κρίση και φέρετε στο μυαλό σας πως θα το γιόρταζαν αυτό οι νεοέλληνες.
Ο πανηγυρισμός, φοβάμαι ότι, θα θύμιζε κάτι μεταξύ Μυκόνου και γηπεδικής εξέδρας και σε καμία περίπτωση δεν θα βλέπανε πίσω από το γεγονός την παρέμβαση και το μεγάλο θαύμα του Θεού.
Όποιος είναι κοντά στην εκκλησία βιώνει την κρίση σαν ευλογία και ξεπερνά τη δυσκολία με ελπίδα και σιγουριά για το πανέμορφο αύριο που μας περιμένει.
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνονται φράσεις που έλεγε ο Γέροντας:

Μπορεί οι μεγάλοι να έχουν τα δικά τους σχέδια και συμφέροντα, οικονομικά και πολιτικά, αλλά μέσα απ' αυτά ο Θεός φανερώνει και προωθεί το θεϊκό σχέδιο.

Και το κακό, που πάει να κάνει ο διάβολος, ο Θεός το αξιοποιεί και βγάζει μεγάλο καλό. Γ.Θ

Η κρίση στρέφει τους Έλληνες στο Θεό
on-news
Τον υψηλότερο δείκτη θρησκευτικότητας μεταξύ των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης εμφανίζουν οι Έλληνες οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως ο πιο «πιστός» λαός της γηραιάς ηπείρου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πανευρωπαϊκής έρευνας οι Έλληνες εμφανίζουν σταθερά δείκτη θρησκευτικότητας υψηλότερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το ποσοστό των πολιτών της ΕΕ που δηλώνουν ότι πιστεύουν στον Θεό είναι 52% ενώ στην Ελλάδα ανέρχεται στο 81%. Επίσης οι Έλληνες δηλώνουν ότι προσεύχονται σε υψηλότερο ποσοστό από τους άλλους Ευρωπαίους ενώ 56% δηλώνουν ότι σκέφτονται συχνά για το νόημα και τον σκοπό της ζωής σε σχέση με 35% στην υπόλοιπη ΕΕ.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα πως τα δύο τελευταία χρόνια η θρησκευτικότητα των Ελλήνων παρουσιάζει αυξητική τάση και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ερευνητών είναι αποτέλεσμα της καταρράκωσης πολιτικών, οικονομικών και κοινωνικών θεσμών από τους οποίους αισθάνονται προδομένοι και απογοητευμένοι.

Σε εθνικό επίπεδο τα ποσοστά θρησκευτικότητας εμφανίζονται σε κάποιες έρευνες υψηλότερα στις μεγαλύτερες ηλικίες και στις γυναίκες, όπως επίσης στον πληθυσμό με κατώτερο μορφωτικό επίπεδο και στις αγροτικές περιοχές.
Συγκρίνοντας όμως την θρησκευτικότητα των Ελλήνων με αυτή των υπολοίπων ευρωπαίων εμφανίζονται ωστόσο και μερικά παράδοξα.

Για παράδειγμα, αν και στη δήλωση πίστης στον Θεό οι Έλληνες υπερέχουν κατά πολύ του ευρωπαϊκού μέσου όρου, τα ποσοστά του εβδομαδιαίου εκκλησιασμού στη χώρα μας είναι χαμηλότερα από αυτά άλλων χωρών. Εδώ εμπλέκονται πολιτισμικοί παράγοντες και ιδιαιτερότητες της κάθε θρησκευτικής παράδοσης.

Στην καθολική παράδοση, για παράδειγμα, ο εκκλησιασμός έχει πολύ πιο «υποχρεωτικό» χαρακτήρα ενώ στην ορθόδοξη, πέραν του εβδομαδιαίου εκκλησιασμού υπάρχουν και άλλες τελετές, όπως οι Χαιρετισμοί ή οι λειτουργίες σε μοναστήρια, ενώ η πίστη εκδηλώνεται και με πιο «προσωπικούς» τρόπους, όπως η νηστεία, τα τάματα, η προσευχή ή το να ανάψει κανείς ένα κερί.

πηγή