Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Η διαφήμιση που έκανε 1.773.270 χρήστες να δακρύσουν

Η διαφήμιση που έκανε 1.397.719 χρήστες να δακρύσουν 
Καμιά φορά δεν χρειάζεται να πεις με λέξεις πως αγαπάς κάποιον

Πάνω από 1.000.000 χρήστες του διαδικτύου είδαν το βίντεο που δημιουργήθηκε για μία ασφαλιστική εταιρεία, την Thai Insurance.

Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί εάν κανείς το θυμάται για τη διαφήμιση αυτή καθεαυτή κι όχι για τη συγκινητική ιστορία που διαδραματίζεται ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του.
Καμιά φορά δεν χρειάζεται να πεις με λέξεις πως αγαπάς κάποιον.