Όταν βλέπεις τον Καπραβέλο και την Παγώνη στο focusταυτοχρόνως με τον Βελό στα μεγάλα κανάλιακαι άλλα πολλά τέτοια...είναι γιατί προετοιμάζουν την αλλαγή.Ο νοών νοείτω.