Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Είναι πολύ δύσκολο ένα παιδί να αλλάξει τον χαρακτήρα που έχει διαμορφώσει


ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ...
Ήλθε κάποιος στο κελί και μου είπε,
όταν ήμουν μικρός πήγα και έκλεψα ένα κράνος, το τοποθέτησα επάνω στο μηχανάκι και την άλλη ημέρα που ήταν Κυριακή θα έβγαινα με το κλεμμένο κράνος να κάνω βόλτα και να το δουν οι φίλοι μου.

Το πρωί ετοιμάζομαι, πηγαίνω στο μηχανάκι και βλέπω να λείπει και το μηχανάκι και το κράνος. Όπως εγώ έκλεψα το κράνος, μου έκλεψαν το μηχανάκι και το κράνος. Μου λέει, πάτερ μου από τότε κατάλαβα ότι τα κλεμμένα χαΐρι δεν έχουν, και δεν ξανά έχω κλέψει. Εγώ αναρωτήθηκα πόσο σοφά ο Θεός έχει διδάξει αυτόν τον άνθρωπο.

(...)Είχε έρθει στο Άγιο Όρος ένας προσκυνητής με τον γιο του και ούτε πολύ ούτε λίγο, μας παρακαλούσε να βάλουμε μυαλό τον γιο του 23 ετών και να τον διδάξουμε να μην είναι υπερόπτης, απαιτητικός, και εγωιστής. Τον ρωτήσαμε γιατί το παΐδι του έχει τέτοιο χαρακτήρα, και μας είπε ότι έφταιγε αυτό και η γυναίκα του, γιατί ποτέ στην ζωή τους δεν του χάλασαν χατίρι.(Έχουν παρά πολλά χρήματα) και πλήρωσαν το στρατό για να μην υπηρέτηση και κακοπαθεί.

Τώρα μας είπε ότι δεν μπορούν να τον ελέγξουν και στεναχώριουνται παρά πολύ για το παΐδι τους. Του είπαμε μετά την ηλικία των 14-15 ετών είναι πολύ δύσκολο ένα παΐδι να αλλάξει τον χαρακτήρα που έχει διαμορφώσει, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να αποκτήσετε υπομονή, προσευχή και την ελπίδα σας στο Θεό. Αδελφοί μου, μην είστε υπέρ προστατευτικοί στα παιδία σας για να τα χαίρεστε που είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν τη ζωή, και να μην υποφέρετε μέχρι το τέλος της ζωή σας βλέποντας τα να έχουν αλαζόνα ζωή, και να μη μπορούν να δημιουργήσουν, να προκόψουν, και να παλέψουν μέσα στη κοινωνία. Έχοντας μάθει να τα βρίσκει όλα έτοιμα, τη προκοπή θα κάνει. Πάντα θα θέλει να του στρώνουν το χαλί και πάντα κάποιοι θα τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια του και θα στεναχώριεστε πάντα εσείς.

πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...